  • 1. Data: 2016-06-01 17:53:37
    Temat: Gwarancja na samochód używany
    Od: z <...@...pl>

    Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
    Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda
    zachodu? :-)

  • 2. Data: 2016-06-01 17:54:53
    Temat: Re: Gwarancja na samochód używany
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-01 o 17:53, z pisze:
    > Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
    > Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda
    > zachodu? :-)

    Przeczytaj, oceń, co nam tu do tego?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-06-01 18:22:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:
    > Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
    > Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda
    > zachodu? :-)

    Myślę, że warunki takiej gwarancji będą się bardzo różnić między komisami.

    Trzeba uważać na sztuczki typu: gwarancja tylko na części za 100zl nie na
    robociznę za 1500 zł. Albo gwarancja daje upust 20% tylko w tym warsztacie,
    w którym ceny są magicznie 30% wyższe niż w sąsiednich warsztatach. I się
    okaże, że właścielem warsztatu jest śwagier właściciela komisu i razem
    należą do tej samej mafii :-)

  • 4. Data: 2016-06-02 09:58:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 18:22, Pszemol pisze:

> [...]
    > w którym ceny są magicznie 30% wyższe niż w sąsiednich warsztatach. I się
    > okaże, że właścielem warsztatu jest śwagier właściciela komisu i razem

    Na prośbę o szczegółowe warunki dostałem info że na www jest wszystko
    ładnie opisane.
    http://vipgwarant.pl/nowy/index.php

    Może i ładnie ale nawet do drobnych druczków nie dotarłem a na pewno są :-)

  • 5. Data: 2016-06-02 10:01:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-02 o 09:58, z pisze:

    > Na prośbę o szczegółowe warunki dostałem info że na www jest wszystko
    > ładnie opisane.
    > http://vipgwarant.pl/nowy/index.php
    >
    > Może i ładnie ale nawet do drobnych druczków nie dotarłem a na pewno są :-)

    Napisz im, że możesz im zapłacić tym, i niech sobie ściągną:
    http://www.empi2.pl/obudowa/slownik/files/banknoty2.
    jpg

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-06-02 10:19:32
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > w którym ceny są magicznie 30% wyższe niż w sąsiednich warsztatach. I się
    > okaże, że właścielem warsztatu jest śwagier właściciela komisu i razem

    Ja jak kupowałem, to wynegocjowałem obniżkę zamiast tej "gwarancji". Z
    tego, co mówił handlarz, to jest produkt jakiejś firmy ubezpieczeniowej
    i w wielu komisach to dodają.

    Nawet nie czytałam żadnych warunków, ale stwierdziłem, że to nie ma
    sensu, bo w przypadku awarii więcej czasu/energii/kasy stracę na
    rzeczoznawców udowadniając, że nie jestem wielbłądem niż będzie to
    wszystko warte.

    Być może się mylę, ale jakoś trudno mi uwierzyć, że może być to
    korzystne dla klientów :)

  • 7. Data: 2016-06-02 12:50:32
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 01.06.2016 o 17:53, z pisze:
    > Różne przybytki komisowe oferują "gwarancję" np. na rok np. za 1000 zł
    > Ma to jakikolwiek sens? Czy drobne druczki są aż tak drobne że szkoda
    > zachodu? :-)

    Przecież i tak odpowiada przez rok z tytułu rękojmi (568 KC) - o ile
    kupujesz jako konsument.

    Darek

  • 8. Data: 2016-06-02 13:03:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Przecież i tak odpowiada przez rok z tytułu rękojmi (568 KC) - o ile
    >kupujesz jako konsument.

    A rekojmia da jakas ochrone ?

    Bo cos mi sie zdaje, ze w poprzednich latach sady wypracowaly
    stanowisko, ze widzialy galy co braly, a skoro ktos kupuje uzywany
    pojazd, to musi sie liczyc, ze cos tam sie zepsuje w ciagu dalszej
    eksploatacji.

    Wiec chyba tylko przed jakimis drastycznymi przypadkami to
    zabezpiecza, a i to nie wiadomo ... i trudno udowodnic :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-06-02 14:22:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Wiec chyba tylko przed jakimis drastycznymi przypadkami to zabezpiecza, a
    > i to nie wiadomo ... i trudno udowodnic :-)

    Też myślę że musiałbyś udowodnić że sprzedawca wiedział
    o wadzie ukrytej. Na przykład gdyby dodawał do chłodnicy
    preparat uszczelniający dziury/wycieki. Ale jak Ci strzeli piąty
    bieg 6 miesięcy po kupieniu to nie liczyłbym na wyrozumiałość.
    Naprawić będziesz musiał skrzynkę własnym kosztem.

  • 10. Data: 2016-06-05 15:43:31
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 10:01, Liwiusz pisze:

    > Napisz im, że możesz im zapłacić tym, i niech sobie ściągną:
    > http://www.empi2.pl/obudowa/slownik/files/banknoty2.
    jpg

    Chciałeś być dowcipny a zrobiłeś z siebie buraka.