  • 211. Data: 2013-05-08 18:18:10
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

    > I się trollu zapętliłeś :-)
    > Jesteś płytki i przewidywalny.
    > To jak, liczymy ile razy wkleiłeś ten sam tekst?

    Prawda w oczy kole?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 212. Data: 2013-05-08 18:18:41
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > sprawdzić czy nie to

    Wróć na polski lub wytrzeźwiej, ginekomasti.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 213. Data: 2013-05-08 18:32:32
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 08.05.2013 18:18, t? wrote:

    > Prawda w oczy kole?

    Już się pytałem, o którą prawdę ci chodzi, ale jak rasowy troll
    wymigałeś się od odpowiedzi, więc pytanie powtarzam"
    "Która prawda? Ta, że jesteś idiotą, czy ta, żeś troll? ;-)
    Który tekst teraz wylosujesz i wkleisz?"

    --
    live_evil

  • 214. Data: 2013-05-08 19:46:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości
    > Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
    > pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >
    > http://tiny.pl/h8ns4

    Ależ wina kierującego w świetle tego nagrania jest bezsprzeczna. Jeśli
    nawet uznać, że rowerzysta bezprawnie wjechał na jezdnię z chodnika, to
    stało się to na jakieś 20 metrów przed pojazdem. A keirujący zamiast
    hamować jedzie prosto w rowerzystę. Gdyby pojął hamowanie awaryjne, ale nie
    zdołał sie zatrzymać, to jeszcze możnaby przyjąć, że rowerzysta włączajac
    sie do ruchu (zjeżdżając z chodnika) wymusił pierwszeństwo. Z nagrania
    wynika, że kierujący przez 4 sekundy w ogóle nie reagował na to, że na
    drodze jest rowerzysta.

  • 215. Data: 2013-05-08 20:16:12
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 maja 2013 19:46:12 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    >
    > sie do ruchu (zjeżdżając z chodnika) wymusił pierwszeństwo. Z nagrania
    >
    > wynika, że kierujący przez 4 sekundy w ogóle nie reagował na to, że na

    Nic nie jest oczywiste. W dzienniku była informacja. Jadący 150/h po jakimś koksie
    zabił trójkę rowerzystów. Pierwsza ekspertyza wykazała że winni są rowerzyści bo
    jechali drogą. Pokazywali drogę. Nie ma na niej pobocza.

  • 216. Data: 2013-05-08 20:37:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Moment, ale "wyjaśnienia przyczyn wypadku" (rzeczywiscie,
    > oślepienie przez słońce mogło być składową) bym nie utożsamiał
    > z okolicznością... raczej obciążającą, jak już johnkelly napisał.
    >
    > Przecież (zakładając że przyczyną rzeczywiście było oślepienie)
    > kierujący widzi że nie widzi - co tu jest "łagodzące"?

    No i jeszcze widzi, że słońce świeci

  • 217. Data: 2013-05-09 01:23:34
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

> [...]
    > wymigałeś się od odpowiedzi, więc pytanie powtarzam" "Która prawda? Ta,
    > że jesteś idiotą, czy ta, żeś troll? ;-) Który tekst teraz wylosujesz i

    Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
    znieważenie mnie.
    Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 218. Data: 2013-05-09 01:50:27
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 09.05.2013 01:23, t? wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^

    > Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
    > znieważenie mnie.
    > Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

    :-)))))))))))

    --
    live_evil

  • 219. Data: 2013-05-09 02:53:58
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

    Prawda w oczy kole?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 220. Data: 2013-05-09 09:00:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Jestem w tym mistrzem. :)

    Zgadza sie.