  • 201. Data: 2013-05-08 15:20:20
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 May 2013 10:30:03 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
    > pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >
    > http://tiny.pl/h8ns4

    a teraz wyobraź sobie, że na miejscu rowerzysty jest 40-tonowa ciężarówka.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2013-05-08 15:30:27
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 08.05.2013 01:17, t? wrote:

    > Wystarczająco blisko, żeby w niego walnąć.

    Kierowca minął trzy wysokie, żółte słupy, z mapy wynika, że to około
    40-50 metrów. Zrobił to w niecałe 3 sekundy. Powinien (jadąc 30km/h)
    zrobić to w 6 sekund.

    Michoo

  • 203. Data: 2013-05-08 15:32:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 11:37:20 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > I to Was różni. :>

    skoro zamiast mózgu masz Poloneza Roya

  • 204. Data: 2013-05-08 15:59:15
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 maja 2013 15:20:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a teraz wyobraź sobie, że na miejscu rowerzysty jest 40-tonowa ciężarówka.
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Co tu sobie wyobrażać. Samochód unieruchomiony. Przyjeżdża Policja. Sprawdzają tego z
    osobówki alkomatem. Wychodzi 1,8. Potem sprawa i dwa lata bezwzględnej odsiadki po
    odliczeniu wszystkich ulg za dobre sprawowanie na przykład. W międzyczasie powinni mu
    ostro wpierdolić za całokształt. Nikt normalny nie ucieka i nie zostawia na drodze
    rannego człowieka.

  • 205. Data: 2013-05-08 16:29:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 May 2013 06:59:15 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > sprawowanie na przykład. W międzyczasie powinni mu ostro wpierdolić za
    > całokształt. Nikt normalny nie ucieka i nie zostawia na drodze rannego

    sprawdzić czy nie to

  • 206. Data: 2013-05-08 16:45:14
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > skoro zamiast mózgu masz Poloneza Roya

    Piłeś coś, ginekomasti?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 207. Data: 2013-05-08 16:46:21
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

    > Która prawda? Ta, że jesteś idiotą, czy ta, żeś troll? ;-) Który tekst
    > teraz wylosujesz i wkleisz?

    Jeśli Ciebie uważają za idiotę i trolla to nie musi oznaczać, że innych
    też uważają za idiotów i trolli. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy
    jest Ci podobny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 208. Data: 2013-05-08 16:46:46
    Od: tá´Ź

    Mario wrote:

    > Ty to losujesz z puli zawierającej 3 teksty?

    Mkarwana znasz? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 209. Data: 2013-05-08 16:47:55
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 maja 2013 16:29:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    sprawdzić czy nie co?

  • 210. Data: 2013-05-08 17:50:06
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 08.05.2013 16:46, t? wrote:

    > Jeśli Ciebie uważają za idiotę i trolla to nie musi oznaczać, że innych
    > też uważają za idiotów i trolli. *Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy
    > jest Ci podobny!*

    I się trollu zapętliłeś :-)
    Jesteś płytki i przewidywalny.
    To jak, liczymy ile razy wkleiłeś ten sam tekst?

    --
    live_evil