  • 11. Data: 2013-05-07 14:53:18
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Tuesday, May 7, 2013, 1:07:18 PM, you wrote:

    > Zgodnie z moją wiedzą samochody nie powinny tam w ogóle wjeżdżać, dobrze
    > mówię?

    A oznaczony parking to dla kogo?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-05-07 14:58:51
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    > A oznaczony parking to dla kogo?

    Wedle obowiązującego oznakowania - dla rowerów.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 13. Data: 2013-05-07 15:00:02
    Od: tá´Ź

    Liwiusz wrote:

    > Wjechał na jezdnię jak samochód był daleko, ustawił się w pozycji do
    > skrętu w lewo,

    Jakiego skrętu w lewo? Dobrze się czujesz?

    > a kierowca zamiast zatrzymać się przed skręcającym przed
    > nim pojazdem, to jeszcze przyspieszył i bardziej wycelował w rowerzystę.

    Kierowca próbował omijać.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-05-07 15:00:39
    Od: tá´Ź

    Liwiusz wrote:

    > Głupich trolli trzeba tępić.

    To stań przed lustrem i się tęp. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-05-07 15:00:54
    Od: tá´Ź

    MadMan wrote:

    > Jak już na preclu udowodniono - samochód jechał po drodze dla rowerów:
    > http://goo.gl/maps/Le9ed

    ROTFL! Tak, po trakcie papieskim.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2013-05-07 15:01:32
    Od: tá´Ź

    johnkelly wrote:

    > Wedle obowiązującego oznakowania - dla rowerów.

    Tak, dla hujajnóg.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2013-05-07 15:02:08
    Od: tá´Ź

    J.F wrote:

    > Kierowca byl oslepiony przez slonce, a rowerzysta jechal w cieniu.
    > Wprowadzic obowiazek jazdy na swiatlach, w tym obowiazkowe dodatkowe
    > swiatla swiecace w bok.

    Wystarczyłoby, gdyby rowerzysta patrzył gdzie jedzie i nie przemierzał
    ulicy pod katem, tyłem do jadących aut.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2013-05-07 15:03:39
    Od: tá´Ź

    Marek Dyjor wrote:

    > Kierowca nie powinien nigdy więcej mieć prawa do prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych. Generalnie osobą, która robi takie coś powinien sie
    > zainteresować specjalista psychiatra, bo normalna zdrowa umysłowo osoba
    > tak nie postępuje.

    A myślisz, że skąd się biorą dwa rozbite auta na poboczu? Stąd, że obaj
    uciekali w tą samą stronę, a nie z "próby zabójstwa". Gość chciał ominąć,
    możliwe, ze trąbił (na nagraniu nie słychać). Pech, że trafił
    nieogarnięty na nieogarniętego, ale to jednak rower wymusił i jechał
    dziwnie.

    > Ostatnio podobnego gnoja widziałem jak rozjechał kota, też go było widać
    > z daleka i wystarczyło tylko odrobinę zwolnić.

    To zupełnie inna sprawa.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2013-05-07 15:05:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 15:00, t? pisze:

    > Kierowca próbował omijać.

    Wystarczy, aby zwolnił, widząc przed sobą wolniej jadący pojazd. Miał na
    to aż nadto miejsca.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-05-07 15:08:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.05.2013 12:54, johnkelly pisze:

    > Co się dajesz podpuszczać trollowi? Jeśli to było wprost pod koła to ja
    > jestem ciekaw kiedy NIE JEST wprost pod koła.

    Hmm... Może minimum dwie gminy dalej?

    Kierujący samochodem musiał albo nie patrzeć albo wjechać celowo.

    A że "to"-siek to idiota i żeby tego gówna z kanału nie wyciągać, to ja
    już dawno pisałem.