  • 101. Data: 2013-05-07 19:31:07
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 15:21, johnkelly pisze:

    > No to już jest postęp :). Nieogarnięty trafił na nieogarniętego. Szkopuł
    > w tym, że jeden z nieogarniętych powoził dwoma tonami i nie wiedział, że
    > rzeczone tony mają pedał hamulca.

    może ta pani dostała prawko?
    http://www.youtube.com/watch?v=zVqIbiPLiLs
    :)

    --
    @foe_pl

  • 102. Data: 2013-05-07 19:36:36
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Nie byłbym pewny wyników przy tak gównianym obiektywie - za dużo
    > możliwych błędów z samej optyki wychodzi.

    Wystarczy okreslic punkt A i B. Odległość z mapy, czas z wideo i optyka
    nie ma znaczenia.

    --
    @foe_pl

  • 103. Data: 2013-05-07 19:52:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości
    Dnia 07 May 2013 13:00:54 GMT, tᴏ napisał(a):
    >Nie wiem czy to trakt papieski, nie znam Bytowa. Za to oznakowanie
    >jest
    >jednoznaczne.

    Jakos nie bardzo, skoro kawalek dalej jest znak parkingu dla
    samochodow, a jeszcze dalej nakaz skretu dla samochodow ciezarowych.

    I prawde mowiac zglupialem:
    a) co poeta chcial przez to powiedziec ?
    b) czy po drodze dla rowerow nie wolno jezdzic samochodem ? A na
    jakiej podstawie ?

    J.

  • 104. Data: 2013-05-07 20:08:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 7 May 2013 19:52:41 +0200, J.F napisał(a):

    > a) co poeta chcial przez to powiedziec ?

    Że nie nadaje się do wykonywanej przez siebie pracy.

    > b) czy po drodze dla rowerow nie wolno jezdzic samochodem ? A na
    > jakiej podstawie ?

    Oczywiście że nie mogą, na takiej podstawie że mogą rowery. I tylko
    rowery. Podobnie jak po drodze dla pojazdów samochodowych rowery jeździć
    nie mogą.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 105. Data: 2013-05-07 20:23:10
    Od: Mario <m...@...pl>

    > A - Twoim zdaniem - ile czasu potrzeba, żeby po oślepieniu słońcem
    > zobaczyć coś w cieniu?

    Bez przesady nie wyszedł z piwnicy tylko jedzie trafiając na przemian na
    miejsca jasne i zacienione. Wystarczy 1-2 sekundy i do tego czasu nie
    trzeba zwolnić. On przejechał na oświetlonym odcinku od 0:11 do 0:16.
    Nie widać żeby starał się dostosować prędkość do kiepskiej widoczności.

    > Oczywiście.

    > Dlatego uważam, że kierowca był po prostu napruty.

    Pewnie tak. Pytanie kto się zgłosił? On czy ktoś inny?

    > Ale jak już oślepiło, to pozamiatane. Zaczynasz w miarę normalnie
    > widzieć dopiero po kilkunastu sekundach.

    Przesadzasz. Nie wylazł z ciemnicy.
    Moim zdaniem nie był oślepiony. Osłonki opuszczone i twarz w cieniu.'

    > Szkoda, że resztę wyciąłeś

    BO nie zamierzałem się z nią spierać :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 106. Data: 2013-05-07 20:31:30
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > Przecinanie się kierunków ruchu?

    ROTFL! Lingwiści od siedmiu boleści. :)

    Zrozumcie wreszcie, że w języku polskim znacznie tego słowa nie jest
    ograniczone do przedmiotów niebędących w ruchu.

    ominąć się -- omijać się
    1. <<przejść obok siebie, nie dotykając się>>
    2. omijać się <<unikać się wzajemnie>>
    ominąć -- omijać
    1. <<okrążając, minąć coś, przejść, przejechać obok czegoś nie zatrzymując
    się>>
    2. <<nie stać się czyimś udziałem, nie dotknąć, nie dosięgnąć kogoś>>
    3. <<nie uwzględnić kogoś lub czegoś>>
    4. <<opuścić coś, nie biorąc w tym udziału, nie wykorzystać czegoś>>
    5. <<unikać kogoś lub czegoś, nie utrzymywać z kimś stosunków towarzyskich>>

    ? omijać

    1. przechodzić lub przejeżdżać obok kogoś lub czegoś;
    2. unikać kogoś lub czegoś;
    3. omijać się - unikać się wzajemnie

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 107. Data: 2013-05-07 20:32:36
    Od: tá´Ź

    MadMan wrote:

    > Na przykład wjeżdżając na miejsce parkingowe po drugiej stronie ulicy.
    > Jakoś nie wyobrażam sobie żeby samochód był w stanie zrobić 2 skręty pod
    > kątem prostym, każdy ma jakiś promień skrętu. No ale ja troszkę
    > samochodami jeżdżę, czego i tobie życzę.

    To jest jazda po ulicy, a nie przejeżdżanie przez ulicę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 108. Data: 2013-05-07 20:34:10
    Od: tá´Ź

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Gdybm był obcym w tym mieście i miał wjechać w tą ulicę na pewno bym
    > tego nie zrobił widząc takie oznakowanie.

    A co byś zrobił? Wracał tyłem?

    > Daj sobie wytłumaczyć że
    > zarówno oznakowanie jak i kolor nawierzchni sugerują jednoznacznie drogę
    > dla rowerów.

    Wyznaczony parking dla samochodów na tej ulicy 10 metrów dalej także?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 109. Data: 2013-05-07 20:36:01
    Od: tá´Ź

    Mario wrote:

    > Twoim zdaniem każdy który zabił albo usiłował zabić wymaga leczenia
    > zamiast karania?

    Jeśli nie miał silnego motywu lub nie był pod wpływem środków
    odurzających to zazwyczaj tak. Człowiek zdrowy psychicznie nie zabija
    kogoś mu obcego w środku miasta.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 110. Data: 2013-05-07 20:38:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Że nie nadaje się do wykonywanej przez siebie pracy.

    >Oczywiście że nie mogą, na takiej podstawie że mogą rowery. I tylko
    >rowery.

    Prosze zacytowac odpowiedni przepis.

    >Podobnie jak po drodze dla pojazdów samochodowych rowery jeździć
    >nie mogą.

    Masz na mysli droge ekspresowa ? To akurat jawnie zapisane.

    J.