  • 1. Data: 2013-05-07 12:30:03
    Temat: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: tá´Ź

    Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
    pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.

    http://tiny.pl/h8ns4

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-05-07 12:37:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 12:30, t? pisze:
    > Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
    > pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >
    > http://tiny.pl/h8ns4

    Wjechał na jezdnię jak samochód był daleko, ustawił się w pozycji do
    skrętu w lewo, a kierowca zamiast zatrzymać się przed skręcającym przed
    nim pojazdem, to jeszcze przyspieszył i bardziej wycelował w rowerzystę.

    Odebranie prawka dożywotnie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-05-07 12:54:58
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    W dniu 2013-05-07 12:37, Liwiusz pisze:

> [...]
    > skrętu w lewo, a kierowca zamiast zatrzymać się przed skręcającym przed
    > nim pojazdem, to jeszcze przyspieszył i bardziej wycelował w rowerzystę.

    Co się dajesz podpuszczać trollowi? Jeśli to było wprost pod koła to ja
    jestem ciekaw kiedy NIE JEST wprost pod koła.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 4. Data: 2013-05-07 12:56:49
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 07 May 2013 12:37:17 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Wjechał na jezdnię

    Jak już na preclu udowodniono - samochód jechał po drodze dla rowerów:
    http://goo.gl/maps/Le9ed

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2013-05-07 13:01:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 12:54, johnkelly pisze:

    > Co się dajesz podpuszczać trollowi?

    Głupich trolli trzeba tępić.

    > Jeśli to było wprost pod koła to ja
    > jestem ciekaw kiedy NIE JEST wprost pod koła.

    Wprost pod koła, wg "to" jest wówczas, jeśli rower po wjeździe na
    jezdnię, przez minutę nie będzie wyprzedzony przez żaden samochód. W
    przeciwnym przypadku samochód jest uprawniony do staranowania rowerzysty
    "bo wymusił".

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-05-07 13:05:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 12:56, MadMan pisze:

    > Jak już na preclu udowodniono - samochód jechał po drodze dla rowerów:
    > http://goo.gl/maps/Le9ed

    Mocno naciągana argumentacja, świadcząca raczej o złym oznakowaniu, a
    nie o tym, że jest to DDR :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-05-07 13:05:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    >Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał
    >ją
    >pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >http://tiny.pl/h8ns4

    Swiatla, bez swiatel jechal !

    Kierowca byl oslepiony przez slonce, a rowerzysta jechal w cieniu.
    Wprowadzic obowiazek jazdy na swiatlach, w tym obowiazkowe dodatkowe
    swiatla swiecace w bok.

    J.

  • 8. Data: 2013-05-07 13:07:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2013 12:56:49 +0200, MadMan napisał(a):

    > Jak już na preclu udowodniono - samochód jechał po drodze dla rowerów:
    > http://goo.gl/maps/Le9ed

    Zgodnie z moją wiedzą samochody nie powinny tam w ogóle wjeżdżać, dobrze
    mówię?
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2013-05-07 14:19:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tᴏ wrote:
    > Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał
    > ją pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >
    > http://tiny.pl/h8ns4

    marny trolling

    wnosiłbym o próbę zabójstwa.

    Kierowca nie powinien nigdy więcej mieć prawa do prowadzenia pojazdów
    mechanicznych. Generalnie osobą, która robi takie coś powinien sie
    zainteresować specjalista psychiatra, bo normalna zdrowa umysłowo osoba tak
    nie postępuje.

    Ostatnio podobnego gnoja widziałem jak rozjechał kota, też go było widać z
    daleka i wystarczyło tylko odrobinę zwolnić.

    ale co tam komu jakiś kot, pieszy czy rowerzysta.

  • 10. Data: 2013-05-07 14:21:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > Swiatla, bez swiatel jechal !
    >
    > Kierowca byl oslepiony przez slonce, a rowerzysta jechal w cieniu.
    > Wprowadzic obowiazek jazdy na swiatlach, w tym obowiazkowe dodatkowe
    > swiatla swiecace w bok.

    sa dwie opcje...

    roweromaniak

    przed rowerem powinien biec osobnik z flagą...

    motmaniak

    przed samochodem powinien biec osobnik z flagą...