  • Data: 2010-01-11 00:24:48
    Temat: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam jesteś idiotą. Jakbyś użył drugiej szarej komórki to byś zrozumiał,
    > że te zmiany jak najbardziej dotyczą kierowców samochodów.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Jako rowerzysta i kierowca uważam, że przepis pozwalający wyprzedzić wolno
    jadący samochód jego prawą stroną to kretynizm. Tylko idiota bez wyobraźni
    decyduje sie na wyprzedzanie prawą stroną. Zamiast wprowadzać takie cuda,
    lepiej chyba sensowniej projektować ścieżki rowerowe i karać niektórych
    rowerzystów za debilizm. Nagminnie widzę, jak rowerzyści lekcewarzą czerwone
    swiatła. Szlag mnie trafia, bo jestem byłym sportowcem, na rowerze robię
    rocznie prawie 15 000 km drugie tyle autem i potrafię obiektywnie na to
    popatrzeć