  • Data: 2010-01-11 09:34:51
    Temat: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wracajac do pierwszego posta - jestem ciekaw czy rzeczywiscie chodzi o
    > wyprzedzanie wolno jadących, czy stojących w korkach i jak zdefiniuje się
    > to "wolno".
    > Ale oczywiscie mnie wyprzedzanie przez rowerzystów nie przeszkadza
    > (przepraszam za NTG :)))

    No właśnie, dla mnie wolno jadący samochód to 30 kmh i bez problemu
    wyprzedzę go rowerem, dla większości rowerzystów 30 kmh to predkość swiatła.
    Wiesz, Tobie nie przeszkadza jak pewnie większości kierowców, ale jak taki
    rowerzysta wyprzedzający prawą strona trafi na równie durna babę to tragedia
    gotowa. Po prostu nie zobaczy go w prawym lusterku