  • Data: 2012-07-20 00:10:39
    Temat: Re: Rowerzyści
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-17 12:51, Budzik wrote:
    > no tak, ale warunki techniczne dla DDR sąjednak zapisane w przepisach, więc
    > powinny się ich trzymać, przynajmniej w momencie, kiedy są oddawane do
    > użytku...

    Widzisz, te autostrady co pękają to też niby powinny.
    W PL tak to już bywa, że jak drogę zrobią porządnie to i tak za tydzień
    rozpoczną budowę kanalizacji czy coś takiego.

    > wysepka to co innego - nie stosuj demagogii.

    Niby co innego? bardziej kontrastowe tylko.

    > A te słupki - możesz pokazać fotki? Bo kiedyś jedno takie zdjęcie widziałem
    > słupa na środku dorgi, ale 4-5 w jednym regionie? Gdzie ty mieszkasz? We
    > Włoszczowej? :-)

    Na chaotycznie budowanych osiedlach, w których inwestorzy piorą się o
    każdy metr, a nikt nie dołoży złotówki do drogi takie coś się zdarza.
    Niestety nie wszędzie ktoś popatrzył jak całość będzie wyglądać i
    powiedział że veto (a może powiedział i zmienił zdanie po jakiejś
    kopercie?). Gdzie? - Kraków, miejsce - poboczne osiedla. Resztę sam znajdź
    przez np. google streets :)

    Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_