-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MI
SMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Followup-To: pl.misc.elektronika
From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
Subject: Re: Rower elektryczny - akumulatory
Date: Thu, 24 Jun 2010 05:08:52 +0200
References: <r...@4...net>
<a...@4...net> <hvo3el$prt$1@news.onet.pl>
<hvth6f$g46$1@news.onet.pl>
User-Agent: KNode/4.3.5
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
Lines: 30
Message-ID: <4c22cc51$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.229.190
X-Trace: 1277348945 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17106 83.18.229.190:34962
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:590891
[ ukryj nagłówki ]PeJot wrote:
> J.F. pisze:
>
>> Rowerzysta co prawda daje 500W w pedaly tylko jak jest wytrenowanym
>> zawodnikiem ..
>
> 500 W ( ciągle ) to już jest cyborg, nie zawodnik :>
ale przy ruszaniu/przyspieszaniu potrafi dac ponad 800W - ktos tu kiedys sie
sporo napracowal zeby wyliczyc ze z gospodarki tlenowej wynika ze rowerzysta
nie ma prawa dac wiecej niz 200W ;) z tym ze zapomnial ze miesnie potrafia
tez pracowac beztlenowo... inaczej przy kazdym ruszaniu z miejsca rowerzysta
dostawalby palpitacji serca i zadyszki ;p
btw. zakladam ze po to komus silnik zeby jezdzic pod strome gorki (bo przez
efekt metabolizmu beztlenowego 'bola nogi' i ogolnie pojawia sie efekt
zmeczenia, nie wspominajac o tym ze metabolizm beztlenowy jest slabo wydajny
energetycznie), - po plaskim to na rower wystarczaja chyba kazdemu wlasne
miesnie ;) no chyba ze nie ma co robic i chce pokonywac odleglosci ~300km
dziennie, z predkosciami ~40km/h ;)
ale jak to ktos tu napisal 'to otwiera rowniez mozliwosc iz realny jest
popyt na transkontynentalne deskorolki' ;)
ad. jeszcze wykorzystania ogniw AA ktore faktycznie kusza cena - byc moze
dalyby rade gdyby uzywac pakietow o napieciu np. 100V wraz z przetwornikiem
DC-DC - oczywiscie przy zachowaniu zasad bezp., ale nadal mysle ze potrzebna
bylaby 'prawdziwa' bateria dodatkowa zeby w ogole ruszyc z miejsca...
--
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746