  • 32. Data: 2014-02-07 14:15:09
    Temat: Re: Routery winne utracie pieniędzy przez użytkowników
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 7 Feb 2014 13:04:00 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Zapłaty za faktury. ;-)

    Touché...

    [ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie. ]
    [ (Friedrich Nietzsche) ]

  • 31. Data: 2014-02-07 14:15:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 23:17:54 +0100, animka napisał(a):

    (ciach...)
    > Wczoraj czytałam, ze Orange (tepsa) pozamykało serwery w związku z
    > oszustwem.

    A Gwiazda znowu niczym Radio Erewań. Nie pozamykali serwery, a wyłączyli
    routing do adresów IP, na których stały fałszywe DNSy.

    [ Mała pociecha - świadomość własnej głupoty. (K. Przerwa-Tetmajer) ]

  • 33. Data: 2014-02-07 20:58:39
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik wiktor napisał:

    > Ok, to skoro to zabiera tylko kwadrans, to dlaczego nie kojarzę żadnego
    > tego typu oszustwa, gdy strona podmieniona miała adres z certyfikatem?

    Bo po co przeplacac, jak durnie nawet bez certyfikatu lykna pulapke?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 34. Data: 2014-02-08 13:19:50
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-06 18:03, Jacek pisze:
    > Mądre bankki blokuja ctrl+v.
    No bez jaj? Które to takie, żebym wiedział, żeby nigdy tam konta nie
    założyć? Wyobrażasz sobie puścić 50-100 przelewów i każdy nr przepisywać
    jak na maszynie do pisania?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 35. Data: 2014-02-08 13:22:28
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-06 20:39, wiktor pisze:
    > http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2014/02/
    mbank-fake-5.jpg
    > Tylko skończony dureń po przeczytaniu komunikatu, że "prosimy o dodanie
    > następującego nr konta do zdefiniowanych, bo cośtam cośtam", nie sprawdzi
    > czy przypadkiem nie śni (zamiast szczypania wystarczy poszukać zielonej
    > kłódeczki w polu adresu).
    Jak się równocześnie siedzi na fejsbuku i lajkuje hwdp, słucha
    Peja/SlumsAtak i kupuje crejzifaszyn seksi sukienke - to czego ty
    wymagasz...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 36. Data: 2014-02-08 17:24:36
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-06 15:13, Poldek pisze:
    > Jeżeli router ma fabrycznie ustawiony dostęp zdalny do
    > panelu zarządzania od strony WAN, to jest nie tylko
    > dyletanctwo usera, ale także producenta routera.

    Ciekawe: lokalny dostawca Internetu oferuje dostęp do Sieci
    wyłącznie przez router, który stoi w domu abonenta,
    ale ma włączony panel zdalnego zarządzania przez WAN.
    Hasło administratora ma tylko operator (dostawca Internetu).
    Użytkownik (abonent) ma dostęp do konta "gościa" i może
    wprowadzać tylko chwilowe zmiany. Czy to jest normalne?

    P.

  • 37. Data: 2014-02-08 18:26:25
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:
    > No bez jaj? Które to takie, żebym wiedział, żeby nigdy tam konta nie
    > założyć? Wyobrażasz sobie puścić 50-100 przelewów i każdy nr przepisywać
    > jak na maszynie do pisania?

    Madre bąki /czytalem, nie sprawdzalem/ kasuja ostatnie cyfry i kaza
    przepisac.

    Dobry patent. Przeklejasz, dopisujesz.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 38. Data: 2014-02-09 08:22:31
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 08 Feb 2014 13:19:50 +0100, BartekK napisał(a):

    > No bez jaj? Które to takie, żebym wiedział, żeby nigdy tam konta nie
    > założyć? Wyobrażasz sobie puścić 50-100 przelewów i każdy nr przepisywać
    > jak na maszynie do pisania?

    100 przelewów robi się plikiem wsadowym.