  • 1. Data: 2014-02-10 16:45:32
    Temat: Router
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Witam,

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale może ktoś pomoże. Jaki router
    byłby odpowiedni, aby po włożeniu karty SIM, uzyskać hot spot? Jest
    taki w T-Mobile o nazwie ZTE MF60, ale dość drogi. Czy znajdę coś
    tańszego?

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-02-10 17:03:52
    Temat: Re: Router
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 16:45:32 +0100, Malkontent napisał(a):

> [...]
    > byłby odpowiedni, aby po włożeniu karty SIM, uzyskać hot spot? Jest
    > taki w T-Mobile o nazwie ZTE MF60, ale dość drogi. Czy znajdę coś

    Każdy telefon z Adndroidem od wersji 2.2 - starsze możliwe, że też ale
    osobiście nie testowałem. Na przykład HTC Wildfire świetnie sprawdza się
    jako router 3G-Wifi. Używany, sprawny z wymęczoną obudową nie powinien
    kosztować więcej jak 100PLN.
    Można też użyć telefonu z Windows Mobile np. HTC Touch Diamond - też będzie
    ładnie działał jako MiFi, a bywają na A... i po 50 PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-02-10 17:07:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    stacjonarny? przenośny?
    3G czy LTE?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-02-10 17:33:58
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 16:07:33 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell>
    napisał:

    >stacjonarny? przenośny?
    >3G czy LTE?

    Stacjonarny. 3G.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-02-10 17:35:58
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 17:03:52 +0100, "P.B." <p...@w...pl> napisał:

> [...]
    >Można też użyć telefonu z Windows Mobile np. HTC Touch Diamond - też będzie
    >ładnie działał jako MiFi, a bywają na A... i po 50 PLN.

    Teoretycznie mógłbym używać mojego LG I5, ale tylna klapka nie
    wytrzyma ciągłego otwierania i zamykania.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-02-10 17:50:47
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 17:33:58 +0100, Malkontent napisał(a):

    > Stacjonarny. 3G.

    Jak stacjonarny, to może tak:
    http://www.hurt.com.pl/tenda-3g150b-huawei-e173u-2,p
    11864.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 7. Data: 2014-02-10 18:28:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > byłby odpowiedni, aby po włożeniu karty SIM, uzyskać hot spot? Jest
    > taki w T-Mobile o nazwie ZTE MF60, ale dość drogi. Czy znajdę coś

    MF60 jest jednym z tańszych na rynku. 150 zł to jest drogo?
    Są też routery stacjonarne, z zewnętrznym zasilaniem, które pracują z
    modemami USB, ale ogólny koszt jest w okolicach

    PS. zrób coś z tym reklamowym śmieciem który wysyłasz na grupę na końcu
    twojego posta
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2014-02-10 22:18:06
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.02.2014 16:45, Malkontent pisze:
> [...]
    > byłby odpowiedni, aby po włożeniu karty SIM, uzyskać hot spot? Jest
    > taki w T-Mobile o nazwie ZTE MF60, ale dość drogi. Czy znajdę coś

    mf60 z allegro albo z tablicy za 120zł W praktyce nie widziałem niczego
    lepszego. wkładasz kartę, robisz konfiguracje ze strony www - i działa.
    Czasu uruchomienia: kilkadziesiąt sekund, a nie jak telefon: minuty+
    klikanie. Dużo dłużej działa bez ładowania niż telefon

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-02-11 08:21:14
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 17:28:33 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> napisał:

    >MF60 jest jednym z tańszych na rynku. 150 zł to jest drogo?

    Dla mnie drogo.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 10. Data: 2014-02-11 17:17:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-11 08:21, Malkontent pisze:

    > Dla mnie drogo.

    Obawiam się, że nic tańszego, a DZIAŁAJĄCEGO nie znajdziesz.
    Pamiętaj, że głupi modem kosztuje ok. 100 zł.