  • 21. Data: 2010-11-15 13:38:30
    Temat: Re: Router
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-11-15 11:10, Przemysław Ryk pisze:

    > To jeszcze się tak podepnę z pytaniem już konkretnie o TP-Link TL-WR741ND.
    > Ktoś posiada, używa? :)

    Ja mam WR841ND, w skrocie switch 100Mbit, wifi N (2 antenki), brak USB.
    Nie narzekam, z 2-3 razy sie zwiesil ale z tego powodu, ze stal na
    innym, bardzo goracym urzadzeniu, zagorowal sie. Cena/jakosc/mozliwosci
    jak dla mnie 6.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 22. Data: 2010-11-15 13:47:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-11-2010 14:28, Norbert pisze:

    > Tez polecam ten ruter, zmienilem z zachwalanego WRT54GL, bo radio w
    > Linksysie ssie.

    A coś więcej o tym ssaniu? Jakie konkretnie problemy uzasadniają takie
    twierdzenie?

  • 23. Data: 2010-11-15 13:48:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-11-2010 14:29, Norbert pisze:

    > A grasz moze w te piatkowe wieczory w CoD 5? :>

    Nie, jakoś tak stanęło na Modern Warfare z modem AWE albo z modem
    StarWars, jak lud chce :)

  • 24. Data: 2010-11-15 14:23:39
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 14:47:06 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > A coś więcej o tym ssaniu? Jakie konkretnie problemy uzasadniają takie
    > twierdzenie?

    Pisalem o tym na grupy sieciowe swego czasu. Rysowalem nawet schematy.
    Konkretnie WRT54GL nie dawal mocnego i stabilnego sygnalu w mieszkaniu
    miedzy dwoma pokojami oddalonymi o 4 m i 3 sciany, z czego jedna troche
    grubsza, a dwie dzialowe. Wymiana anten, zwiekszanie mocy Tomatem - nic nie
    pomoglo.
    Wymiana na powyzszego TP-Linka i jak reka odjal, corka do dzis mi dziekuje,
    ze moze pogadac z kims na skypie dluzej niz 30 sekund, ze moze grac w sieci,
    ze www sie wczytuje w mig etc.
    Nigdy wiecej Linksysa do wifi.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 25. Data: 2010-11-15 14:26:35
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 14:48:00 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie, jakoś tak stanęło na Modern Warfare z modem AWE albo z modem
    > StarWars, jak lud chce :)

    No to jak sie lud kiedys znudzi i zniknie to zapraszam na CoD5, jest u nas w
    porywach do 8-10 osob :-)

    btw mod StarWars to sobie musze zobaczyc, moze byc wesole ;-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 26. Data: 2010-11-15 14:51:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-11-2010 15:23, Norbert pisze:

> [...]
    > grubsza, a dwie dzialowe. Wymiana anten, zwiekszanie mocy Tomatem - nic nie

    Jestem mimo wszystko zdziwiony, na telefonie łapię sygnał ze swojego
    routera stojąc przed klatką schodową bloku, a router stoi na 3 piętrze.
    Bez wzmacniania sygnału.

  • 27. Data: 2010-11-15 14:53:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-11-2010 15:26, Norbert pisze:

    > No to jak sie lud kiedys znudzi i zniknie to zapraszam na CoD5, jest u nas w
    > porywach do 8-10 osob :-)

    A ja zapraszam na Modern Warfare, jest nas 6-10 osób, chętnie przyjmiemy
    kogoś niekoniecznie bardzo morderczego (bo wstyd będzie oberwać) :)

    > btw mod StarWars to sobie musze zobaczyc, moze byc wesole ;-)

    Bywa, zwłaszcza że jest kilka ciekawych trybów typu "chroń droida
    podczas ucieczki" :)

  • 28. Data: 2010-11-15 15:21:17
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 15:53:19 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > A ja zapraszam na Modern Warfare, jest nas 6-10 osób, chętnie przyjmiemy
    > kogoś niekoniecznie bardzo morderczego (bo wstyd będzie oberwać) :)

    Otoz wlasnie tez graja u nas emeryci vs rencisci i mozna spokojnie
    pograsowac bez gleby co 15 sekund. Pare razy wpuscilismy 13 letniego syna
    jednego z naszych i dzieciak byl taki killer, ze postanowilismy pozostac w
    gronie starcow ;-)
    Ale jednak preferujemy II WS.
    Choc w sumie MW chyba tez kazdy u nas posiada. Moze kiedys troche
    potrenujemy i powalczymy wspolnie? ;-)
    Jak cos to bede pisal na gygy.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 29. Data: 2010-11-15 15:22:58
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 15:51:26 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Jestem mimo wszystko zdziwiony, na telefonie łapię sygnał ze swojego
    > routera stojąc przed klatką schodową bloku, a router stoi na 3 piętrze.

    No mnie tez to bardzo dziwilo, bo poza tym felerem to WRT54GL to genialny
    sprzet, a z Tomatem w komitywie to juz w ogole rewela... i tylko to radio,
    moze mam jakies walniete, hgw :/

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 30. Data: 2010-11-15 16:10:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 14:38:30 +0100, Maciej Browarczyk napisał(a):

> [...]
    > Nie narzekam, z 2-3 razy sie zwiesil ale z tego powodu, ze stal na
    > innym, bardzo goracym urzadzeniu, zagorowal sie. Cena/jakosc/mozliwosci

    W sumie faktycznie - różnica między WR741ND i nim nieznaczna. Trzeba
    pogrzebać, czym się różnią - tak na pierwszy rzut oka, to chyba tylko
    obsługą 802.11n. Zabijać się o to n w sumie i tak nie miałem zamiaru. :)

    [ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupę, to raczej się nie ]
    [ odwracaj - jaja zdecydowanie bardziej będą bolały. (znalezione w necie) ]