  • 41. Data: 2010-11-16 10:23:10
    Temat: Re: Router
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 10:29:00 +0100, Norbert napisał(a):

    > O ile dobrze pamietam do z tym ND i N chodzi o to, ze jeden z nich ma
    > antenki odmontowywalne a drugi stale. ND chyba sa demontowalne, ale glowy
    > nie dam.

    Dzięki za info. :)

    [ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
    [ sprzykrzy... (Oscar Wilde) ]

  • 42. Data: 2010-11-16 11:33:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 10:47:02 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Proste. D od Detachable. ;-)
    >
    > TL-WR841ND
    > Antenna
    > 5dBi Detachable Omni Directional Antenna X 2
    >
    > TL-WR841N
    > Antenna
    > 5dBi fixed Omni Directional Antenna X 2
    >
    > Czyli ND ma odłączane antenki a N ma je na stałe.

    Patrzyłem, patrzyłem i nie wypatrzyłem. Dżizus - niech ja już skończę tą
    przeprowadzkę i w końcu się wyśpię...

    [ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
    [ (JoeMonster.org) ]