  • 21. Data: 2011-11-24 17:31:26
    Temat: Re: Rosyjska kompilacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PrzemysławCzaja" napisał w wiadomości grup
    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    >Jak dotychczas tylko Ty próbujesz wyśmiewać się z Frigo. Nie
    >zauważyłem, żeby ktoś wyśmiewał się z drogich opon

    Tak jest.
    Jedyne co moze przemawiac przeciw frigo w drogim aucie, to indeksy
    predkosci - nie wiem czy je robia na 250km/h ..
    no chyba ze dla kogos "image" wazniejszy, i nie wyobraza sobie jak
    prezes do mercedesa moze Debice zalozyc.

    A frigo sa naprawde dobre. Na sniegu lepsze niz wiele innych, takze
    drozszych.

    J.

  • 22. Data: 2011-11-24 17:43:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2011 15:03:54 +0100, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    >Piękne. I radosne takie. Swoboda, z jaką goście "dzwonią" jest co
    >najmniej....... no aż sam nie wiem jaka.

    Niektórzy to faktycznie albo najebani albo naćpani.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-11-24 17:46:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-24 15:41, DoQ pisze:

    > Otóż to. Chodzą pogłoski, że w przyszłym sezonie Kubica startuje na
    > Dębicy D-124 - to opony dla prawdziwego twardziela!!!11

    Dla twardziela to było D90 które w większości chyba było w rozmiarze
    skarpecianym czyli 15" :)

    Pozdrawiam !

  • 24. Data: 2011-11-24 17:47:05
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Moze zarowki wypalone i nikt nie wymienil, jak na smolensku ;)

    Balszaja rasija qr..a, bida i syf. Gdyby nas nie dupczyli 50lat to bym sie ich
    nie czepial.

  • 25. Data: 2011-11-24 17:48:22
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-24 15:18, kakmar pisze:
> [...]
    e=grec_index

    > Eee tam, widzisz tam jakąś akcję która u nas się nie zdarza?

    Tia - co któryś walący to Samara/Żiguli :D
    Patrząc na trochę tych filmów odnoszę wrażenie że sporo jeździ na
    "samolotówkach" wystarczy trochę wody i już wylatują na łukach ;)

    Pozdrawiam !

  • 26. Data: 2011-11-24 18:07:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 14:17:37 +0100, DoQ napisał(a):

    > Witam,
    >
    > http://www.youtube.com/user/twisternederland7?featur
    e=grec_index
    > Chyba częściej tam kupują prawka niż u nas, a postrachem dróg jest "Łada" ;)

    Niezła dawka :) Strach się bać :) A ruskie komentarze są dużo trafniejsze
    niż polskie :)
    --
    Jacek

  • 27. Data: 2011-11-24 19:51:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-24 17:31, J.F pisze:

> [...]
    > prezes do mercedesa moze Debice zalozyc.
    >
    > A frigo sa naprawde dobre. Na sniegu lepsze niz wiele innych, takze

    Jak nowe to tak, ale po 2 sezonach to nadają się co najwyżej na śmietnik ;)

    Pozdrawiam !

  • 28. Data: 2011-11-24 21:52:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Jak dotychczas tylko Ty próbujesz wyśmiewać się z Frigo. Nie zauważyłem,
    > żeby ktoś wyśmiewał się z drogich opon

    Powtarzam cierpliwie po raz drugi, że nie wyśmiewam Frigo tylko tych,
    którzy wciskają je do każdego wątku i twierdzą, że każdy kto kupi lepsze
    ten jest głupi.

  • 29. Data: 2011-11-24 22:12:44
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F

> [...]
    > predkosci - nie wiem czy je robia na 250km/h .. no chyba ze dla kogos
    > "image" wazniejszy, i nie wyobraza sobie jak prezes do mercedesa moze

    Nie świruj. One mają bieżnik STARYCH GoodYearów (bodaj UG5, czyli ileś
    tam modeli w tył), a co do użytych materiałów, technologii produkcji czy
    kontroli jakości to trudno się spodziewać, żeby była lepsza niż w
    przypadku GY. Jest raczej dokładnie na odwrót o czym świadczą chociażby
    niskie indeksy prędkości tego produktu czy opinie samych użytkowników o
    dość szybkim "starzeniu się" opony czy słabej przyczepności na mokrym.
    Jest to więc wykonana w sposób budżetowy reedycja STAREGO GoodYeara i nic
    ponadto.

    > A frigo sa naprawde dobre. Na sniegu lepsze niz wiele innych, takze
    > drozszych.

    Tyle, że nie jeździmy tylko po śniegu. Na śniegu to i niektóre nalewki są
    niezłe. Po drugie Frigo 2 wcale nie jest taka tania, w rozmiarze
    205/55/16 może i należy do jednych z tańszych, ale dokładając 10-20%
    można już przebierać w dużo lepszych oponach. Nie wiem jak w przypadku
    mniejszych rozmiarów.

  • 30. Data: 2011-11-24 22:22:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-11-2011 17:31, J.F pisze:

    > A frigo sa naprawde dobre. Na sniegu lepsze niz wiele innych, takze
    > drozszych.

    Na śniegu im większy kartofel tym lepiej, ale śniegu u nas zwykle
    niedostatek więc dobrze jeszcze jakby jechało na suchym i mokrym.

    --
    Paweł