-
131. Data: 2014-01-24 16:07:37
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 24 Jan 2014 16:00:33 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Który producent silnika dostarcza wykresy przy różnych uchyleniach
> przepustnicy? Który dostarcza wykresy przy różnych obciążeniach?
Większość producentów podaje teraz wykres spalania jednostkowego
przynajmniej dla 25/50/75/100% obciążenia.
Tomek
-
132. Data: 2014-01-24 16:10:14
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
>> To są dane z uwzględnieniem strat własnych silnika. Jazda ze stałą
>> prędkością potrzebuje stałej ilości energii.
>
> Stałej MOCY!
>
Jak smiesz poprawiac Tomasza, autorytet w kazdej dziedzinie?
--
Artur
ZZR 1200
>
-
133. Data: 2014-01-24 16:11:05
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Tomasz,
Friday, January 24, 2014, 4:05:01 PM, you wrote:
> On Fri, 24 Jan 2014 15:55:05 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
>> Nawet nie potrafisz poprawnego pytania zadać. Bo poprawne pytanie brzmi
> Ale wniesiesz coś do dyskusji, czy będziesz mnie personalnie atakował?
Wyciąłeś to, co wniosłem, manipulatorze.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
134. Data: 2014-01-24 16:11:11
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: MadMan <m...@n...wp.pl>
Dnia Fri, 24 Jan 2014 11:54:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
>> Lekka być nie musi, lokomotywa musi swoje ważyć...
>
> Owszem, ale nie tyle, żeby koła i tory pękały ;)
No nie, ale skoro ET22 waży 120 ton, to za bardzo się szczypać chyba nie
trzeba :P
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
-
135. Data: 2014-01-24 16:11:34
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Tomasz,
Friday, January 24, 2014, 4:07:37 PM, you wrote:
> On Fri, 24 Jan 2014 16:00:33 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
>> Który producent silnika dostarcza wykresy przy różnych uchyleniach
>> przepustnicy? Który dostarcza wykresy przy różnych obciążeniach?
> Większość producentów podaje teraz wykres spalania jednostkowego
> przynajmniej dla 25/50/75/100% obciążenia.
Podaj linki do takich danych samochodu, o którym piszesz.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
136. Data: 2014-01-24 16:14:19
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello AZ,
Friday, January 24, 2014, 4:10:14 PM, you wrote:
>>> To są dane z uwzględnieniem strat własnych silnika. Jazda ze stałą
>>> prędkością potrzebuje stałej ilości energii.
>> Stałej MOCY!
> Jak smiesz poprawiac Tomasza, autorytet w kazdej dziedzinie?
Zwróć uwagę, że jak dostał wykres prosto w pysk, to jakoś zamilkł...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
137. Data: 2014-01-24 16:17:57
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 24 Jan 2014 16:03:19 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
>> Producent silnika pisze, że do wyprodukowania 1kWh silnik potrzebuje
>> 230g przy 1400 obr/min,
>> 190g przy 1700 obr/min,
>> 171g przy 2300 obr/min,
>
> Przy jakiej mocy dostarczanej?
Dla tego konkretnego przypadku 40kW
>> To są dane z uwzględnieniem strat własnych silnika. Jazda ze stałą
>> prędkością potrzebuje stałej ilości energii.
>
> Stałej MOCY!
Czepiasz się semantyki kolego. Faktycznie powinienem napisać, że na
przejechanie wyznaczonego odcinka ze stałą prędkością potrzeba takiej
samej ilości energii. Na prawdę trudno było się domyślić, skoro wcześniej
wspominam o kWh?
Tomek
-
138. Data: 2014-01-24 16:19:02
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 16:11:11 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:
> Dnia Fri, 24 Jan 2014 11:54:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
>
>>> Lekka być nie musi, lokomotywa musi swoje ważyć...
>>
>> Owszem, ale nie tyle, żeby koła i tory pękały ;)
>
> No nie, ale skoro ET22 waży 120 ton, to za bardzo się szczypać chyba nie
> trzeba :P
SU45 wazy 105t z czego silnik spalinowy 8,6t
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
139. Data: 2014-01-24 16:19:14
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
>>>> To są dane z uwzględnieniem strat własnych silnika. Jazda ze stałą
>>>> prędkością potrzebuje stałej ilości energii.
>>> Stałej MOCY!
>> Jak smiesz poprawiac Tomasza, autorytet w kazdej dziedzinie?
>
> Zwróć uwagę, że jak dostał wykres prosto w pysk, to jakoś zamilkł...
>
Jakos mnie to nie dziwi, no ale obrazka nie cytat, nie da sie ladnie
pociac :-)
--
Artur
ZZR 1200
-
140. Data: 2014-01-24 16:20:40
Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Fri, 24 Jan 2014 16:11:05 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Wyciąłeś to, co wniosłem, manipulatorze.
I będę to robił za każdym razem jak będziesz mnie personalnie atakował,
zamiast prowadzić rzeczową dyskusję. Tak już mam, że na chamstwo reaguję
podobnie.
Tomek