-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
lbuao2$vc0$26@dont-email.me> <lbucj5$vc0$27@dont-email.me> <37861468.
20140124200708@pik-net.pl.invalid> <lbuf9n$vc0$29@dont-email.me>
Date: Fri, 24 Jan 2014 23:37:44 +0100
Message-ID: <f6znfguqyg8x.1c0kb3l01qozj$.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1390603053 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2157 82.143.187.50:58447
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2236
X-Received-Body-CRC: 57219198
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520983
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
> On Fri, 24 Jan 2014 20:07:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
>> Dawaj co masz, nie przewlekaj. A jak nie masz, to odnieś się do tego,
>> co dostałeś w linku.
>
> Proszę bardzo, oto wykres z ładnie naniesionym pomiarem przy trzech
> różnych obciążeniach 25%/50%/100%
>
> http://us1.webpublications.com.au/static/images/arti
cles/i1126/112611_6mg.jpg
>
> Jednostki co prawda nie metryczne, ale to nie przeszkadza prawda?
Jednostki przede wszystkim jakies malo wymierne - co to znaczy "50%
load" ?
> Co widać na wykresie?
> Otóż wychodzi na to, że szczególnie przy małym obciążeniu warto ten
> silnik kręcić dość wysoko, bo różnica w zużyciu paliwa sięga 30%.
Co widac ? Widac ze nie rozumiesz zagadnienia.
Mozna sobie jechac na 2 biegu przy 2800 rpm i obciazeniu np 25%.
Zuzycie bedzie wtedy najmniejsze i wyniesie 0.7.
Tylko ze "rozsadny" czlowiek wrzuci czworke, obciazenie silnika
wzrosnie do 50%, obroty spadna do 1400, i silnik w bardzo
nieoptymalnym punkcie bedzie palil 0.6
> Przy większym obciążeniu zysk jest mniejszy, ale nadal warto.
No istotnie przejscie z 50% @ 3200 na 100% @ 1600 nie jest dobrym
pomyslem..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 23:40 anacron
- 25.01.14 00:37 J.F.
- 25.01.14 01:01 AZ
- 25.01.14 09:08 Cavallino
- 25.01.14 20:04 Artur Maśląg
- 26.01.14 15:45 PeJot
- 27.01.14 19:17 Marcin Jan
- 28.01.14 09:33 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=