eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRosnąca liczba biegów...Re: Rosnąca liczba biegów...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
    lbuao2$vc0$26@dont-email.me> <lbucj5$vc0$27@dont-email.me> <37861468.
    20140124200708@pik-net.pl.invalid> <lbuf9n$vc0$29@dont-email.me>
    Date: Fri, 24 Jan 2014 23:37:44 +0100
    Message-ID: <f6znfguqyg8x.1c0kb3l01qozj$.dlg@40tude.net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1390603053 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2157 82.143.187.50:58447
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2236
    X-Received-Body-CRC: 57219198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520983
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    > On Fri, 24 Jan 2014 20:07:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >> Dawaj co masz, nie przewlekaj. A jak nie masz, to odnieś się do tego,
    >> co dostałeś w linku.
    >
    > Proszę bardzo, oto wykres z ładnie naniesionym pomiarem przy trzech
    > różnych obciążeniach 25%/50%/100%
    >
    > http://us1.webpublications.com.au/static/images/arti
    cles/i1126/112611_6mg.jpg
    >
    > Jednostki co prawda nie metryczne, ale to nie przeszkadza prawda?

    Jednostki przede wszystkim jakies malo wymierne - co to znaczy "50%
    load" ?

    > Co widać na wykresie?
    > Otóż wychodzi na to, że szczególnie przy małym obciążeniu warto ten
    > silnik kręcić dość wysoko, bo różnica w zużyciu paliwa sięga 30%.

    Co widac ? Widac ze nie rozumiesz zagadnienia.

    Mozna sobie jechac na 2 biegu przy 2800 rpm i obciazeniu np 25%.
    Zuzycie bedzie wtedy najmniejsze i wyniesie 0.7.

    Tylko ze "rozsadny" czlowiek wrzuci czworke, obciazenie silnika
    wzrosnie do 50%, obroty spadna do 1400, i silnik w bardzo
    nieoptymalnym punkcie bedzie palil 0.6


    > Przy większym obciążeniu zysk jest mniejszy, ale nadal warto.

    No istotnie przejscie z 50% @ 3200 na 100% @ 1600 nie jest dobrym
    pomyslem..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: