eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRosnąca liczba biegów...Re: Rosnąca liczba biegów...
  • Data: 2014-01-24 23:37:44
    Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:35:19 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    > On Fri, 24 Jan 2014 20:07:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >> Dawaj co masz, nie przewlekaj. A jak nie masz, to odnieś się do tego,
    >> co dostałeś w linku.
    >
    > Proszę bardzo, oto wykres z ładnie naniesionym pomiarem przy trzech
    > różnych obciążeniach 25%/50%/100%
    >
    > http://us1.webpublications.com.au/static/images/arti
    cles/i1126/112611_6mg.jpg
    >
    > Jednostki co prawda nie metryczne, ale to nie przeszkadza prawda?

    Jednostki przede wszystkim jakies malo wymierne - co to znaczy "50%
    load" ?

    > Co widać na wykresie?
    > Otóż wychodzi na to, że szczególnie przy małym obciążeniu warto ten
    > silnik kręcić dość wysoko, bo różnica w zużyciu paliwa sięga 30%.

    Co widac ? Widac ze nie rozumiesz zagadnienia.

    Mozna sobie jechac na 2 biegu przy 2800 rpm i obciazeniu np 25%.
    Zuzycie bedzie wtedy najmniejsze i wyniesie 0.7.

    Tylko ze "rozsadny" czlowiek wrzuci czworke, obciazenie silnika
    wzrosnie do 50%, obroty spadna do 1400, i silnik w bardzo
    nieoptymalnym punkcie bedzie palil 0.6


    > Przy większym obciążeniu zysk jest mniejszy, ale nadal warto.

    No istotnie przejscie z 50% @ 3200 na 100% @ 1600 nie jest dobrym
    pomyslem..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: