-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Date: Fri, 24 Jan 2014 11:25:40 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <lbtijk$d50$7@node1.news.atman.pl>
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
lbtghe$2mn$3@dont-email.me> <lbthnj$2mn$4@dont-email.me> <lbti0h$d50$6@
node1.news.atman.pl> <lbti6u$2mn$5@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1390562740 13472 83.144.87.54 (24 Jan 2014 11:25:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jan 2014 11:25:40 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520826
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-24, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
> On Fri, 24 Jan 2014 11:15:29 +0000, AZ wrote:
>>> Cóż trudno dyskutować, kiedy adwersarz nie rozumie podstawowych pojęć,
>>> a gdy kończą mu się argumenty zaczyna od wycieczek osobistych.
>>>
>> Faktycznie trudno dyskutowac jak zadaje sie pytanie a zamiast odpowiedzi
>> otrzymuje sie jakies wydumki nie na temat.
>
> Otrzymywałeś zawsze całkiem zasadne odpowiedzi, to nie moja wina, że nie
> pojmujesz co to jest sprawność silnika i dlaczego w takim odniesieniu
> wzrost obciążenia kompresją nie ma znaczenia. Jak już napisałem, to nie
> mój tylko Twój problem.
>
To chyba Ty nie rozumiesz. Ssanie przez przymknieta przepustnice wymaga
wiecej mocy al pozniej mniej tej mocy potrzeba na sprezanie mniejszego
ladunku. Wiec summa summarum wychodzi na 0.
>
> Nic nic, żyj w błogiej nieświadomości, że 13,5V nie ładuje akumulatora.
> Tylko dobrze by było, żeby w ten sposób nie pomagał innym - bo tylko im
> szkodzisz.
>
Przeciez napisalem, ze nawet i 12.7V laduje tyle ze w praktyce i w wiekszosci
przypadkow jest to za malo, co z tego, ze samochod bedzie palil i jezdzil
jak akumulator bedzie permanentnie niedoladowany i go po 2 latach szlag
trafi. To tak jakbys udowadnial, ze hamowanie na blachach to tez hamowanie.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 12:41 Tomasz Stiller
- 24.01.14 12:45 sqlwiel
- 24.01.14 12:48 Tomasz Stiller
- 24.01.14 12:55 AZ
- 24.01.14 12:59 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 13:00 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 13:03 AZ
- 24.01.14 13:04 Adam Klobukowski
- 24.01.14 13:10 masti
- 24.01.14 13:12 Tomasz Stiller
- 24.01.14 13:17 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 13:18 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 13:25 Tomasz Stiller
- 24.01.14 13:24 Adam
- 24.01.14 13:27 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi