  • 1. Data: 2012-10-29 20:43:29
    Temat: Rosja to nie kraj
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Rosja to stan umysłu.
    Kolejny raz można potwierdzić, że cywilizacja kończy się na Bugu (choć
    niektórzy twierdzą że na Odrze).
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=03X7GSniVrc
    lub krótki link http://tinyurl.com/dx7shc8

    Ale pewnie już było.

  • 2. Data: 2012-10-29 20:59:24
    Temat: Re: Rosja to nie kraj
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Rosja to stan umysłu.

    To Kazachstan :)

    sz.

  • 3. Data: 2012-10-29 21:01:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello frank,

    > Rosja to stan umysłu.
    > Kolejny raz można potwierdzić, że cywilizacja kończy się na Bugu (choć
> [...]

    Karma zadziałała dość szybko...

    > Ale pewnie już było.

    Jak było, to przegapiłem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-10-30 14:31:26
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Mnie się wydaje, że idziemy w stronę Rosji, jeśli chodzi o ruch uliczny.
    Ludzie jeżdżą coraz agresywniej. Kierunkowskazów wielu kierowców nie używa.
    Wyprzedzanie na czołówkę to standard. Na autostradach ludzie nie umieją
    jeździć -- wyprzedzają i zjeżdżają tuż przed maskę, nawet gdy pada deszcz.
    Jako pieszemu przechodzącemu po pasach, wydaje się, jakby wiele samochodów
    skręcające na zielonej strzałce chciało prawie po nogach przejechać -- mało
    kto się zatrzyma, zostawi trochę przestrzeni, wszystko się odbywa na styk.

    R.

  • 5. Data: 2012-10-30 14:48:59
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-10-30 14:31, Robbo wrote:
> [...]
    > wiele samochodów skręcające na zielonej strzałce chciało prawie po
    > nogach przejechać -- mało kto się zatrzyma, zostawi trochę przestrzeni,

    A mnie akurat wydaje się, że wraz ze zwiększeniem liczby samochodów i
    coraz to większymi korkami w ciągu ostatnich kilku lat zachowywanie się
    kierowców w Polsce zauważalnie się poprawiło. Wpuszczają, zjeżdżają na
    lewy pas, aby ktoś mógł wjechać, zdecydowanie mniej trąbią... Właśnie
    widzę coraz mniej agresji, przynajmniej w Warszawie. Moja wersja jest
    taka, że coraz więcej kierowców rozumie, że musi współpracować z innymi
    uczestnikami ruchu, aby móc sprawnie dojechać do celu.

    Piotr

  • 6. Data: 2012-10-30 15:34:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

[...]

    Nie jesteś osamotniony w tych obserwacjach. Powoli dojrzewamy do roli
    kierowców.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 7. Data: 2012-10-30 15:41:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >uczestnikami ruchu, aby móc sprawnie dojechać do celu.

    >Nie jesteś osamotniony w tych obserwacjach. Powoli dojrzewamy do roli

    Z tym ze wiecie - 10 czy nawet 15 lat temu o Wroclawiu napisalbym to
    samo - nikt nie trabi, wpuszczaja
    (no, w miedzyczasie bylo troche upierdliwych remontow), kierowcy
    autobusow dziekuja awaryjnymi itp ...

    J.

  • 8. Data: 2012-10-30 15:59:18
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    [ciach]
> [...]
    > kierowców w Polsce zauważalnie się poprawiło. Wpuszczają, zjeżdżają na
    > lewy pas, aby ktoś mógł wjechać, zdecydowanie mniej trąbią...

    Mniej trąbią bo teraz w miejscu klaksonu mają poduszki ;)
    Co niektórzy nawet nie wiedzą gdzie nacisnąć

    Ariusz

  • 9. Data: 2012-10-30 16:14:10
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

> [...]
    > taka, że coraz więcej kierowców rozumie, że musi współpracować z innymi
    > uczestnikami ruchu, aby móc sprawnie dojechać do celu.

    Co do trąbienia się nie zgodzę, bo to słychać stale. Też jestem z Warszawy.
    Ja jestem kierowcą kulturalnym, tzn. zawsze wpuszczę, zjeżdżam na lewy pas,
    aby wpuścić zjeżdżających z estakady po prawej stronie, używam
    kierunkowskazów. Natomiast cwaniaków jest wielu. Choćby nie tak dawno pan
    swoim pojazdem rozjechał zwierzaka na osiedlu, bo mu zwierzak nie uskoczył;
    sprawa jest na policji (choć żeby do tego doprowadzić, to wiele osób musiało
    się bardzo zaangażować). Po pasach przez ul. Maczka na skrzyżowaniu Maczka z
    Powstańców Śląskich zawsze przechodzę z obawą, wielu kierowców prawie po
    piętach przejeżdża. Wisłostrada się potrafi przykorkować, bo wielu w
    ostatniej chwili chce się wcisnąć na most Grota. Mogę tak wymieniać i
    wymieniać.

  • 10. Data: 2012-10-30 19:23:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości
    >Rosja to stan umysłu.
    >Kolejny raz można potwierdzić, że cywilizacja kończy się na Bugu
    >(choć niektórzy twierdzą że na Odrze).
    >http://www.youtube.com/watch?v=03X7GSniVrc

    To chyba nawet jak na Rosje nie jest norma ... zreszta jak widac
    znalazl sie jakis oburzony "spolecznik" ktory sie nie bal o karoserie.

    A jak nie norma ... narkotyki ? To sie zdarza i za Odra, i za
    Atlantykiem ..

    P.S. Jak oni to zrobili ? Fake ?
    http://demotywatory.pl/3949993/To-jest-mozliwe-tylko
    -w-Rosji