  • Data: 2012-10-30 14:48:59
    Temat: Re: Rosja to nie kraj
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-30 14:31, Robbo wrote:
    > Mnie się wydaje, że idziemy w stronę Rosji, jeśli chodzi o ruch uliczny.
    > Ludzie jeżdżą coraz agresywniej. Kierunkowskazów wielu kierowców nie
    > używa. Wyprzedzanie na czołówkę to standard. Na autostradach ludzie nie
    > umieją jeździć -- wyprzedzają i zjeżdżają tuż przed maskę, nawet gdy
    > pada deszcz. Jako pieszemu przechodzącemu po pasach, wydaje się, jakby
    > wiele samochodów skręcające na zielonej strzałce chciało prawie po
    > nogach przejechać -- mało kto się zatrzyma, zostawi trochę przestrzeni,
    > wszystko się odbywa na styk.

    A mnie akurat wydaje się, że wraz ze zwiększeniem liczby samochodów i
    coraz to większymi korkami w ciągu ostatnich kilku lat zachowywanie się
    kierowców w Polsce zauważalnie się poprawiło. Wpuszczają, zjeżdżają na
    lewy pas, aby ktoś mógł wjechać, zdecydowanie mniej trąbią... Właśnie
    widzę coraz mniej agresji, przynajmniej w Warszawie. Moja wersja jest
    taka, że coraz więcej kierowców rozumie, że musi współpracować z innymi
    uczestnikami ruchu, aby móc sprawnie dojechać do celu.

    Piotr