  • Data: 2017-12-28 20:44:37
    Temat: Re: Ropa zamiast benzyny w dystrybutorze
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-28 o 18:55, J.F. pisze:

    > Kiedys CPN mial tez w ofercie rozpuszczalnik, ale to gdzies z
    > internetu wyczytane, bo dystrybutora to chyba nie widzialem.
    >

    > J.

    Słyszałem kiedyś 2 audycje Janusza Weissa ("Dzwonię do pana w nietypowej
    sprawie) na temat paliw. W pierwszej ktoś ze stacji paliw przekonywał,
    że wałki na stacjach robi się głównie na przelicznikach (kupuje się
    paliwo w kg, sprzedaje w litrach), że fałszowanie paliw to mit. A na
    następny dzień zadzwonił ktoś z obsługi stacji paliw i opowiadał jak to
    jest: podjeżdża nocą cysterna i pakuje się do zbiorników różne świństwo.
    Mówił, że raz jak mu z węża nieco wyleciało i wdepnął w tę kałużę, to
    zanim doszedł do kanciapy to mu zelówki rozpuściło...
    Dlatego warto tankować tam, gdzie pracownik nie ma interesu oszukiwać
    klienta, a kierownik stacji nie ma korzyści z ew. fałszerstw. W moim
    mieście parszywą opinią cieszy się stacja BP (franczyza) - mechanik mi
    opowiadał, że raz przyholowali mu matiza, który zatankował na tej
    stacji. Nie obyło się bez płukania instalacji paliwowej.
    Ja mam w związku z tym zaufanie do wszelkich stacji przy marketach -
    nawet jakby ktoś chciał tam coś dolewać, to nie miałby jak wyjąć kasy z
    tego procederu. A paliwo w Polsce i tak głównie z Orlenu, Lotosu albo
    Łukoila.
    T.

    Ps. Próbowałem znaleźć tę audycję w necie, ale nie znalazłem. Może ktoś
    na nią trafił i ma namiar?