  • Data: 2020-03-16 20:59:56
    Temat: Re: Ropa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >>> zaoszczędzona. To po co chcesz ciągnąć temat przy którym

> [...]
    > do Bałtyku.
    >
    > Z Baltyku do Atlantyku, tam paruje, i spada u nas w postaci deszczu,
    > czysta, destylowana.
    >
    > A jak bedziemy oszczedzac ... wiecej wody wplynie do Baltyku
    > bezposrednio, bez przechodzenia przez domy i fabryki.
    >
    > I zeby zaszla potrzeba oszczedzania, to:
    > -liczba mieszkancow kraju musialaby przekroczyc jakis prog krytyczny,
    > zeby deszczu dla wszystkich nie starczylo,
    > -lub inny odbiorca sie znalazl - np nawadnianie pol,
    > -lub z powodu suszy deszcz u nas nie spadl.
    >
    > Bo globalne ocieplenie=wiecej wody z oceanow paruje. Ale niekoniecznie

    Chciałbym zebys miał racje a jednak ludzie zajmujacy sie tym tematem
    twierdza zupełnie coś innego.

    > Izraelczycy odsalaja i ponoc robia to taniej, niz nasze wodociagi
    > biora od nas ...

    O, moge poprosić o jakies dane.
    CZytajac o odsalaniu zawsze trafiałem na informacje ze jest bardzo
    energochłonne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie