  • Data: 2010-11-24 15:08:40
    Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM
    Od: szymo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    > begin Artur Kaszak

    > Coś zawsze ubędzie, a jak się z czasem trochę rozreguluje... Może to nie
    > ma znaczenia jak w aucie jest 200 KM, ale przy takim mule już tak...

    > Będzie tragicznie, chyba, że ktoś lubi jeździć w konwojach z ciężarówkami.

    Nie chcę się koledzy ścigać na torze wyścigowym a tylko spokojnie
    dojechać do pracy. Dlatego też nie jest dla mnie priorytetem to, czy
    będę mógł do 100km/h rozpędzić się w 13 sekund czy 15 czy nawet w 18.

    Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzień. Czy ten silnik z
    waszego doświadczenia jest jednostką "bezawaryjną"