  • 521. Data: 2014-06-16 15:08:53
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 14 Jun 2014 00:36:06 +0200
    mk4 <m...@d...nul> wrote:

    > Gdy przyjmiesz, ze masz ustapic temu co porusza sie rondem zycie staje
    > sie latwiejsze i nie trzeba okreslac jak rozciaga sie ten enigmatyczny
    > "wjazd".

    Ja zorientujesz się wreszcie że sam poruszasz się po rondzie i że uzależnianie
    pierwszeństwa od czasu przebywania na rondzie, a nie od manewru jaki się wykonuje
    jest debilne, to wszystko stanie się jasne ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 522. Data: 2014-06-16 15:10:49
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 14 Jun 2014 11:41:58 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Jest wyśmienicie sformułowana i jasna jak słońce.

    No więc słucham. Gdzie kończy się ta jezdnia?

    > Czy powyższe pytanie było dla ciebie zbyt skomplikowane że znowu odjechałeś
    > od tematu?

    No właśnie? Chyba zastosowałeś się do rady i ćwiczysz przed lustrem, ale miałes sobie
    tam również odpowiadać, a nie zapisywac pytania tutaj.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 523. Data: 2014-06-16 15:13:51
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 14 Jun 2014 12:04:36 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I jak dlugo trwa ta sytuacja ?

    To już było. Każde większe rondo jest edług Myjka i jego poplecznika po prsotu źle
    oznakowane i jest bublem drogowym, bo wtedy wychodzi ich paranoja ;)
    Acha oznaczanie placów poprzez C12, mimo iż w definicji stoją, to też głupota, bo ich
    teoria się wtedy nie trzyma kupy. Generalnie poprawne są tylko małe osiedlowe rondka,
    bo wtedy z ich teorią jest wszystko, przynajmniej według nich, ok ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 524. Data: 2014-06-16 15:15:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jun 2014 15:10:49 +0200, szerszen

    > No więc słucham. Gdzie kończy się ta jezdnia?

    Wg rondoprostowaczy na rondzie nigdy się nie kończy,
    w końcu można jeździć w kółko i nic tego nie zabrania! ;>

    --
    Pozdor Myjk

  • 525. Data: 2014-06-16 15:17:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 13 Jun 2014 16:16:41 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > Kto pierwszy ten lepszy! EUREKA, stworzyłes nowy "przepis" :D

    Najzabawniej to będzie jak jeden wjedzie pierwszym zjazdem i będzie zawracał, czyli
    robił pełne 360, a drugi wjedzie drugim zjazdem i będzie zjeżdzał 3 zjazdem, wtedy
    Myjk sie skicha.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 526. Data: 2014-06-16 15:20:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jun 2014 15:13:51 +0200, szerszen

    > Każde większe rondo jest edług Myjka i jego poplecznika
    > po prsotu źle oznakowane i jest bublem drogowym

    ...a ty dalej będziesz ku swej uciesze brzęczeć, że ma być zrobione jak
    rondoprostowaczowi z urzędu wygodniej, bo przynajmniej potwierdza twoją
    nietrzymającą się kupy teorię. :> Dlatego też nie potrafisz wraz ze swoim
    gargamelem zgodnie z przepisami oznaczyć przykładu skrzyżowania, bo nagle
    by się okazało, że daliście po raz kolejny pięknie tyłka. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 527. Data: 2014-06-16 15:25:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jun 2014 15:17:34 +0200, szerszen

    > Najzabawniej to będzie jak jeden wjedzie pierwszym zjazdem i będzie
    > zawracał, czyli robił pełne 360, a drugi wjedzie drugim zjazdem i będzie
    > zjeżdzał 3 zjazdem, wtedy Myjk sie skicha.

    ROTFL

    --
    Pozdor Myjk

  • 528. Data: 2014-06-16 17:26:36
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140616151734.d1cbe1f508c6dbf9e440961a@tlen.pl :
    > Najzabawniej to będzie jak jeden wjedzie pierwszym zjazdem i będzie
    > zawracał, czyli robił pełne 360, a drugi wjedzie drugim zjazdem i będzie
    > zjeżdzał 3 zjazdem, wtedy Myjk sie skicha.

    ...a nie prawda :) Myjk ma przycisk z napisem "kultura", który automatycznie
    ustala pierwszenstwo i do kolizji nie dochodzi :)Naciska go i
    czary-mary...nie ma kolizji. Nawet policjant stojacy z boku mu zaklaszcze,
    bo nie ma przepisu NAKAZU/ZAKAZU "oddania pierwszenstwa" (nawet jakby
    poruszał się po rondzie zewnetrznym/prawym). Jesli Myjk ma pierwszenstwo i
    "odda" je komuś, to oczywiscie ten ktos bedzie winny...bo WYMUSIŁ.

    Rozumiesz teraz jego pokretną logikę? DZIAŁA!!! Taki cwaniak:]Trzeba sie
    "zaczaić" na Myjka na jakimś rondzie, i kiedy on ustepuje, też mu ustąpić. W
    koncu ruszy z lewego pasa na prawy a my mu wtedy JEB :] i po policję i do
    sądu :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 529. Data: 2014-06-17 07:24:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jun 2014 17:26:36 +0200, MichaelData(R)

    > Myjk ma przycisk z napisem "kultura",

    To lepsze niż twój przycisk z napisem "głupota". ;>

    --
    Pozdor Myjk

  • 530. Data: 2014-06-17 08:44:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 16 Jun 2014 15:15:30 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Wg rondoprostowaczy na rondzie nigdy się nie kończy,
    > w końcu można jeździć w kółko i nic tego nie zabrania! ;>

    Tia, tak właśnie myślałem, coś nie sztymuje i Myjk kombinuje.

    --
    pozdrawiam
    szerszen