-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <3...@m...org> <llvg44$str$1@node1.news.atman.pl>
<53839c96$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
<lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
<lm1jtv$f5v$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
<lm1t0k$2vj$1@usenet.news.interia.pl> <z...@m...org>
<lm1vu2$97h$1@usenet.news.interia.pl> <n...@m...org>
<lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
<5385b5df$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<1qrvnqjnl7mxp$.dlg@myjk.org>
<5385e9dc$0$2243$65785112@news.neostrada.pl> <bm0xhrou622n$.dlg@myjk.org>
<11rwwinkhfdeb$.1fa9q319nsogu$.dlg@40tude.net>
<Pine.WNT.4.64.1405312349440.2536@quad> <z...@m...org>
<Pine.WNT.4.64.1406051933280.2532@quad>
Date: Mon, 9 Jun 2014 09:15:19 +0200
Message-ID: <myx2kc07gcoh$.dlg@myjk.org>
Lines: 73
NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
X-Trace: 1402298122 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2163 83.12.187.189:49674
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4890
X-Received-Body-CRC: 2802919772
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535143
[ ukryj nagłówki ]Thu, 5 Jun 2014 19:44:24 +0200, Gotfryd Smolik news
>> Nic nie zabrania zmieniać dwóch, a nawet
>> trzech pasów naraz (cokolwiek to znaczy).
> Jest zabronione, a contrario.
> Przepis art.22.5 wymaga sygnalizacji ZAMIARU zmiany pasa
> ruchu, a jest to niemożliwe, jeśli zmianiający pas jeszcze
> nie zmienił zmiany poprzedniego pasa.
O ile w ogóle może być mowa o zmianie pasa ruchu. Przecinanie pasów ruchu
dla innych kierunków ruchu zmianą pasa NIE jest.
>> Tak jest, podobnie jak na zwykłym skrzyżowaniu.
> Nie, nie "podobnie", chyba że już w końcu
> zaakceptowałeś wersję o "ciągu skrzyżowań" ;>
Ja już jakiś czas temu wyzbyłem się tej wersji i zamiaru wracać do niej nie
mam. To martwy punkt.
>>> Tyle, że na SORO (obojętnie czy jest rondem czy nie), A-7 nie dotyczy
>>> ustępowania na całym skrzyżowaniu, dotyczy tylko ustąpienia przez
>>> "wjeżdżającego".
>> Wskaż proszę przepis o tym stanowiący.
> Rozporządzenie o znakach, treść znaczenia znaku C-12:
> "znak C-12 występujący razem ze znakiem A-7 oznacza".
Nic tam nie ma o tym, że dotyczy tylko wjazdu (to sugerujesz).
Przekierowuje tylko konieczność ustąpienia pierwszeństwa z jadącego po
skrzyżowaniu na wjeżdżającego na to _skrzyżowanie_. W wersji bez A-7 jest
inaczej i dlatego zostało to zaznaczone w tym konkretnym miejscu.
>> 8-|
>> C-12 nakazuje "tylko" ruch wokół wyspy centralnej po jej prawej stronie i
>> nic więcej, w szczególności nie zmienia znaczenia A-7! Jeśli tak jest, to
>> zacytuj proszę tę część definicji C-12 która _zmienia_ znaczenie A-7.
> Jak wyżej.
> Jest jeszcze jeden drobny szczegół: załóżmy, na potrzeby tego podwątku,
> że przyjmujesz, iż zapis z C-12 nie skutkuje zmianą znaczenia również
> A-7.
> Przyjmijmy.
Jak wyżej i niżej. :P
> To ja teraz poproszę o objaśnienie, zgodnie z definicją A-7, co jest
> DROGĄ Z PIERWSZEŃSTWEM przy skrzyżowaniu z ruchem okrężnym?
Przecież właśnie to jest sprecyzowane w tym miejscu. W przypadku
skrzyżowania oznaczonego C-12 z A-7 rzeczony znak ustąpienia pierwszeństwa
nie dotyczy konkretnie DROGI z pierwszeństwem (takiej drogi nie ma, bo
żadna nie wymaga specjalnego uprzywilejowania -- patrz przepisy szczegółowe
odnośnie wyznaczania dróg z pierwszeństwem), ale pojazdu który porusza się
po SKRZYŻOWANIU a na które chce się właśnie wjechać.
> (oczywiście nie zmieni to skutku - po skręcie wjeżdżający również JUŻ
> JEST na tej drodze,
Tam nie ma DROGI tylko jest skrzyżowanie, a konkretnie obszar skrzyżowania.
Drogi to się PRZECINAJĄ i tworzą to skrzyżowanie o czym mówi wprost
definicja skrzyżowania. Tylko nie chcecie tego dostrzec, bo wizję
przesłania Wam ta "diabelna" wyspa na środku, która samą swoją obecnością
"buduje" tam nową drogę i jakiś "zestaw skrzyżowań".
> tak jakby wjechał na zwykłe skrzyżowanie,
> i pierwszeństwo tego drugiego kończy się tak samo,
> jak przy zwykłym skrzyżowaniu).
Ale Wy staracie się wykazać, że pierwszeństwo kończy się wraz zajęciem pasa
na skrzyżowaniu, a to jest zupełnie bezsensowne -- co widać także na
"kwadratowych" skrzyżowaniach. Choć nieco trudniej to zauważyć, bo skala,
gabaryty obszaru skrzyzowania oraz GEOMETRIA są inne.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 09.06.14 09:16 Myjk
- 09.06.14 09:17 Myjk
- 09.06.14 09:17 Myjk
- 09.06.14 09:19 Myjk
- 09.06.14 09:20 Myjk
- 09.06.14 09:24 Myjk
- 09.06.14 09:55 r...@k...pl
- 09.06.14 10:09 Myjk
- 09.06.14 10:02 r...@k...pl
- 09.06.14 10:31 Myjk
- 09.06.14 11:54 r...@k...pl
- 09.06.14 12:01 r...@k...pl
- 09.06.14 12:16 Myjk
- 09.06.14 12:18 szerszen
- 09.06.14 12:52 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO