eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :PRe: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Data: 2014-05-28 15:51:22
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1qrvnqjnl7mxp$....@m...org...
    Wed, 28 May 2014 12:09:33 +0200, J.F
    >> W naturze nie widzialem, ale ze SV to mi wyglada
    >> na jakies 3 dlugosci samochodu

    >Nie wiem jak wy to widzicie, jak liczycie, jak sobie to
    >wyobrażacie -- ale
    >stwierdzam po raz kolejny, że niektórzy widzą tylko to co akurat chce
    >zobaczyć.
    >http://goo.gl/maps/ar7EF
    >Na pierwszym planie Toyka (chyba) Yaris I, 3,65m długości -- i
    >twierdzisz
    >od wjazdu po lewej do wyjazdu po prawej są 3 długości tego pojazdu?
    >:/ Może

    A przejedz tak o 1/8 obrotu (nacisnij 2-3 razy strzalke do gory) -
    akurat na kolejnym wjezdzie tir z szara plandeka i niebieska kabina
    wjezdza.
    I zajmuje akurat obszar od wjazdu do zjazdu.
    A tir ile ma ? 12m ?

    >z góry sobie w GM obejrzyj to rondo -- jest nawet miarka w rogu dla
    >ułatwienia a i dystans w metrach od punktu do punktu GM podaje. :/

    https://maps.google.com/maps?t=h&ll=51.414252,21.203
    6634&spn=0.001268,0.0027109&q=Radom&output=classic&d
    g=opt

    akurat mamy samochodzik na luku (a prawdziwy samochod troche dluzszy),
    nie ma jeszcze/juz linii zatrzyman,
    ale ile jest po zewnetrznym luku od miejsca, ktore bys okreslil "tu
    wjazd sie konczy i rondo zaczyna" do "tu sie zjazd zaczyna" ?

    >> Malo miejsca na szybkie manewry.
    >NWOCB.

    Nie wiem o co biega ?
    Jak zjezdzasz z wewnetrznego pasa przy sredniej predkosci, to
    blyskawicznie manewr trwa, tu nie ma 50m swobody na manewry.

    >>>Kierunkowskaz i tak nie jest tutaj elementem decydującym.
    >> Moze byc, jesli przyjac ze kierowca z mitsu widzial, ze pojazd
    >> jadacy
    >> droga z pierwszenstwem zamierza zmienic pas, a ma obowiazek temu
    >> pojazdowi ustapic.
    >To się zakłada u podstaw manewru, bo kierunkowskazu może zwyczajnie
    >nie
    >zauważyć. Zarówno brak widoczności kierunku jak i jego wyraźna
    >obecność nie
    >nadaje nikomu pierwszeńśtwa czy zdejmuje zeń udzielenia
    >pierwszeńśtwa.

    No ... opinie naszych policjantow i sadow moga byc rozne, ale jesli
    widze pojazd jadacy lewym pasem ktory nie sygnalizuje zamiaru zmiany
    tego pasa, to wjezdzam na prawy.
    No dobra, moze nie zawsze ufam, ale jakby do kolizji doszlo ... ja
    ustapilem pierwszenstwa, bo jadacy swoim pasem kierowca nie musial nic
    robic, mogl dalej tak jechac.
    A jesli zmienia pas bez sygnalizacji, ma niesprawne migacze itp - to
    czyja to wina ?

    Tu co prawda:
    a) wczesniej wlaczyc migacza nie mozna, potem mitsu widzi bmw z boku,
    b) nie ma wyznaczonych pasow, wiec trudno powiedziec czy bmw zmienia
    czy nie zmienia pas ... choc jesli mitsu sie z prawej strony
    zmiescilo, to chyba jechal lewym pasem i zmienial :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: