-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Jankol" <b...@w...pl.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <3...@m...org> <1...@m...org>
<54885515$0$22790$65785112@news.neostrada.pl>
<5488960e$0$2143$65785112@news.neostrada.pl> <wezljmhnoylu$.dlg@myjk.org>
<5488bd41$0$2661$65785112@news.neostrada.pl> <5q7kmk0pm2ms$.dlg@myjk.org>
<548bd6de$1$2644$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
<m6hdf7$gds$1@mx1.internetia.pl>
<a...@g...com>
<m6hl30$9um$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
<548cb571$0$2662$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<m6iik1$coo$1@mx1.internetia.pl>
<9...@g...com>
<548ccd61$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<548d818c$0$2641$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<548dc2ce$0$22921$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
In-Reply-To: <a...@g...com>
Subject: Re: Rondoprostowacz .... turbinowe i klasyczne.
Date: Mon, 15 Dec 2014 23:20:47 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 17
Message-ID: <548f5ed3$0$21555$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.168.75.9
X-Trace: 1418682067 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21555 83.168.75.9:1278
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552235
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:aa9d2bef-a446-4a91-8a51-fc349e6add39@googlegrou
ps.com...
> Jeśli rondo turbinowe wymusza dla pasa zewnętrznego zjazd pierwszym zjazdem albo
konieczność zmiany pasa na wewnętrzny i daje > bezkolizyjny zjazd z pasa środkowego
to znaczy że tak należy zachowywać się na każdym rondzie. Amen
Na klasycznym rondzie C-12 A-7, jeżeli ktoś już uprze się zjechać z pasa wewnętrznego
to musi ustąpić pierwszeństwa jadącemu dookoła pasem zewnętrznym.
Z ronda turbinowego faktycznie można zjechać bezkolizyjnie z pasa wewnętrznego
o ile znaki zezwalają.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.14 23:37 k...@g...com
- 15.12.14 23:39 masti
- 15.12.14 23:41 Jankol
- 15.12.14 23:49 k...@g...com
- 15.12.14 23:51 k...@g...com
- 16.12.14 00:47 Jankol
- 16.12.14 08:10 Myjk
- 16.12.14 08:18 Myjk
- 16.12.14 09:52 szerszen
- 16.12.14 09:56 szerszen
- 16.12.14 11:16 Myjk
- 16.12.14 11:30 masti
- 16.12.14 11:32 masti
- 16.12.14 11:46 k...@g...com
- 16.12.14 12:06 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF