  • Data: 2014-12-17 10:13:53
    Temat: Re: Rondo .. zmiana kierunku.
    Od: "Jankol" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5m2ekjz3wf1n.dlg@myjk.org...
    > Mon, 15 Dec 2014 22:25:22 +0100, Jankol

    > Jazda "wokół ronda" to jest część manewru zmiany kierunku (lub nie, jeśli
    > jedziesz prosto przez skrzyżowanie). Więc sam zjazd NIE JEST zmianą
    > kierunku.

    Może opisz cały manewr zmiany kierunku na rondzie (moment rozpoczęcia
    przed rondem, przebieg i moment zakończenia po zjeździe z ronda).

    > Tam nie ma żadnej dorgi jednokierunkowej.

    ale jest ruch dookoła w wskazanym kierunku
    par 36. 1. rozporządzenie o ZiS.

    > Weź to w
    > końcu zaakceptuj,

    Zauważ, że rondo C-12 nie jest takim samym skrzyżowaniem
    jak inne (pod względem organizacji ruchu), tylko jest to skrzyżowanie
    na którym ruch odbywa się dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym.
    znak C-12 "ruch okrężny" par 36. 1. rozporządzenie o ZiS.

    > zaglądając do definicji skrzyżowania i przepisów
    > szczegółowych gdzie jest definicja obszaru skrzyżowania i nawet rysunek.
    > Pytam ponownie, czy zajrzałeś juz do tych przepisów? Jakie masz wnioski?

    Powtarzam ponownie :
    Jeżeli dysponujesz jakimiś dowodami w sprawie, to chętnie się zapoznam.
    Podaj nazwy, numery artykułów, paragrafów i linki do przepisów o które ci chodzi.

    > To czemu piszesz, że możesz, ale nie musisz, skoro przepis mówi wyraźnie,
    > że MUSISZ?
    > Myjk

    Ja napisałem "możesz, ale nie musisz
    odpowiednio ustawiać się przed rondem", bo przepis art. 22 PoRD
    nie zmusza, ani nie zobowiązuje, aby ustawiać się przed skrzyżowaniem.