    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo - zawracanie - kierunek
    Date: Wed, 24 Feb 2016 16:43:14 +0100

    On 24.02.2016 16:23, J.F. wrote:

    > My/ja to chce jasnych przepisow. Niech sobie beda dowolne, byleby byly.
    >
    > A nie tak - jeden mowi ze migac w lewo przed wjazdem, drugi ze to
    > wykroczenie ...

    Ale masz jasne - masz zawczasu sygnalizować manewr. Najbliższy. Koniec.
    Chcesz też mieć oddzielny paragraf w PoRD jak nalezy sygnalizować
    wyprzedzanie, bo na początku migasz w lewo, a jak wracasz to w prawo i
    co mniej domyślni mogą się pogubić, bo jak to jeden manewr, to powinien
    być jeden kierunek? Właśnie przez takiech, co próbuja wykminić jak
    jednym kierunkiem oblecieć _każde_ skrzyżowanie są problemy. Nie da się
    i nie ma takiej potrzeby.

    Oczywiście. A nie?

    Shrek.