  • Data: 2016-02-24 21:57:00
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk"

    > Nie - ja widze np skrzyzowanie drog dwujezdniowych,
    > potem ktos wymalowal wysepke na srodku ... a potem dolozyl znak C12, i od
    > tego
    > momentu skrzyzowanie zrobilo sie o.r.o, mimo, ze nic sie nie zmienilo
    > :-)

    Właśnie, nic się nie zmieniło, nadal jest to skrzyżowanie. Jedno. Niestety
    niektórzy na siłę zaczynają kombinować i robić z tego "zestaw skrzyżowań",
    jakieś nowe pojęcia wymyślać typu "droga do ruchu okrężnego" wyciągając z
    definicji skrzyżowania "połączenie" albo "rozwidlenie" i "budują" tam sobie
    nowe skrzyżowania...
    ---
    Jaki jest obszar tego skrzyżowania ? Dokładniej gdzie się ono kończy
    zakładając, że zaczyna się znakiem ronda. Jest chyba oczywiste, że bez
    odpowiedniego oznakowania nie da się poruszać po rozległym rondzie bo nie
    wiadomo w ogóle czy się jeszcze na nim jest czy już nie.