  • 361. Data: 2016-02-25 20:20:04
    Temat: Re: Rondo
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl>

    news:20160225122708.3bf7ac7aa77a983b69431134@tlen.pl

    przeważnie geometria drogi i skrzyżowania sugeruje jaki ruch sie
    na nich odbywa, bo drogi doprowadzające ruch do skrzyżowania albo są
    prowadzone mniej więcej centralnie na wyspę, albo wyraźnie z boku.

    szerszeń
    ===========

    Sugerowanie się geometria drogi i skrzyżowania
    to nie jest sposób na bezpieczną jazdę.

  • 362. Data: 2016-02-25 20:23:39
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: <2...@5...202339.invalid> (Tom N)

    Lucenty w

    > Użytkownik "Tom N" <6...@5...194629.invalid> napisał w wiadomości
    .160225.invalid...

    > Nosz q..wa, cały czas piszę, że dotyczy to ronda
    > na którym nie ma znaków poziomych i pionowych,
    > wyznaczających kierunek jazdy.

    Może pokaż przykłady. Zapewne znajdziesz dwa, trzy SORO na których na
    obwiedni wyspy są min. dwa pasy nieoznakowane i min. dwa pasy dochodzą i
    odchodzą... Postaraj sie panie teoretyk C-12...

    --
    'Tom N'

  • 363. Data: 2016-02-25 20:37:10
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <2...@5...202339.invalid> napisał w wiadomości
    .160225.invalid...
> [...]

    > obwiedni wyspy są min. dwa pasy nieoznakowane i min. dwa pasy dochodzą i
    > odchodzą... Postaraj sie panie teoretyk C-12...

    A sp...j ! Sam się staraj, jeżeli chcesz udowodnić !

  • 364. Data: 2016-02-25 20:40:25
    Od: <9...@9...204025.invalid> (Tom N)

    Lucenty w

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > On Wed, 24 Feb 2016 21:53:25 +0100

    To, że szerszen posadził kupe nie znaczy, że zasady cytowania przestały
    obowiązywać

    Zobacz co zrobiłeś:

    12345678901
    szerszeń
    ===========

    Wklepałeś 18 znaków, a wystarczyło 6, czyli 3 razy >spacja

    Zmień czytnik, skoro nie potrafisz ręcznie braków uzupełniać...

    > Sugerowanie się geometria drogi i skrzyżowania
    > to nie jest sposób na bezpieczną jazdę.

    Masz rację, tu nawet nie usiłuję zwalniać i kręcić fajerą:
    <https://goo.gl/maps/fW5zuGvfpoz>
    centralny punkt wyspy mam zawsze po lewej...

    Ale tu się już są schody:
    <https://goo.gl/maps/Eejrz2yP7jJ2>

    I znowu teoria poszła sie paść... Trzeba zwracać uwagę na geometrię, by
    jechać bezpiecznie

    --
    'Tom N'

  • 365. Data: 2016-02-25 20:44:51
    Od: <9...@4...204451.invalid> (Tom N)

    Lucenty w

    > A sp...j ! Sam się staraj, jeżeli chcesz udowodnić !

    I tak oto pan teoretyk C-12/A-7 aka Lucenty aka klon re pokazał, że jest
    mocny w gębie (paluchach), ale argumentów to nie ma żadnych.

    --
    'Tom N'

  • 366. Data: 2016-02-25 20:45:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

    > Brakiem kultury a nawet rozumu to jest trzymanie nogi na hamulcu na płaskim
    > odcinku drogi np. podczas oczekiwania na zmianę świateł na sygnalizatorach w
    > porze wieczorowej.

    weź idź w końcu do lekarza z tym twoim światłowstrętem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 367. Data: 2016-02-25 20:46:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Tak czy inaczej - jeżdzenie dookoła prawym pasem, to brak kultury, a i

    gdyż albowiem?

    > bardzo dyskusyjne jest, czy zgodne z PoRD.

    badź łaskaw wskazać przepis rzeczonego PoRD, który zakazuje, a
    dokładniej nakazuje mi zmianę pasa i kierunku

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 368. Data: 2016-02-25 21:24:23
    Od: <3...@2...212423.invalid> (Tom N)

    masti w

    > gdyż albowiem?

    > badź łaskaw wskazać przepis rzeczonego PoRD, który zakazuje, a
    > dokładniej nakazuje mi zmianę pasa i kierunku

    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani [...] unikać wszelkiego działania, które mogłoby [...] ruch ten
    utrudnić

    Jesteś sam na drodze to rób co chcesz, gdy pojawi się ktoś jeszcze to dobrze
    wiesz[1], że wjazd prawym pasem i objeżdżanie dookoła to utrudnianie
    ruchu...

    --
    'Tom N'

  • 369. Data: 2016-02-25 21:51:38
    Od: "Lucenty" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <3...@2...212423.invalid> napisał w wiadomości
    d.160225.invalid...
> [...]

    > dobrze
    > wiesz[1], że wjazd prawym pasem i objeżdżanie dookoła to utrudnianie

    Jadę rondem pasem wewnętrznym i muszę czekać z zajęciem pasa środkowego
    i zewnętrznego, bo jadący po nich utrudniają mi ruch.
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

  • 370. Data: 2016-02-25 22:05:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    3...@2...212423.invalid wrote:

> [...]
    >
    > Jesteś sam na drodze to rób co chcesz, gdy pojawi się ktoś jeszcze to dobrze
    > wiesz[1], że wjazd prawym pasem i objeżdżanie dookoła to utrudnianie

    na jakiej podstawie tak twierdzisz skoro jadąc wokół nie zmieniam pasa?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?