    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo to zbiór wielu skrzyżowań.
    Date: Fri, 5 Dec 2014 14:21:49 +0100

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości
    J.F. wydumał(a) w news:54819302$0$2641$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    16m/data=!3m1!1e3

    >widziałem, dlatego odniosłem sie do ruchu PRAWOSTRONNEGO, bo jak
    >widac ulegasz złudzeniu, m.innymi dlatego że dla Ciebie
    >jest...odwrotnie :)

    Nie o to chodzi - wewnetrznym pasem w prawo (a technicznie to chyba w
    lewo), zewnetrznym odwrotnie, a wyprzedzac mozna :-)

    >Osobiscie "nie rozróżniam" lewo-prawo :) Raczej tutaj-tam :)
    > czyli traktuję to rónorzędnie i nigdy nie miałem problemów z jazdą w
    > ruchu prawo czy lewostronnym :)

    Ja taz mam klopoty z odroznianiem tych slow ... co nie znaczy ze glowa
    z przyzwyczajenia nie wie w ktora strone popatrzec i komu ustapic.

    W Anglii nie jezdzilem, ale pieszo na przejsciu ... szybko sie
    nauczylem w ktora strone patrzec przy wejsciu, ale na srodku to juz
    glupialem przez pare miesiecy.

    >No własnie :) Przeciez wyzej piszesz o JEDNOKIERUNKOWEJ i własnie o
    >niej rozmawiamy.
    >Ponizej to już inny temat.

    Moze i inny, ale na skrzyzowaniu drog jednokierunkowych nadal nie
    mozna wyprzedzac.
    Chyba ze to droga jednokierunkowa bedaca skrzyzowaniem oRO.

    J.