  • Data: 2014-12-05 09:01:40
    Temat: Re: Rondo to zbiór wielu skrzyżowań.
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-05 o 00:07, J.F. pisze:

    > Raczej nie widziales.
    > Ewentualnie to byly ronda co do ksztaltu, ale nie SORO.
    > Bo na SORO takie mieszanie sie moze zle skonczyc.
    >
    > podobnie ... moze byc soro bez A-7, ale na terenie RP chyba nie
    > wystepuja, i dobrze. Uwaga za granica ...

    Widziałem, widziałem. Aczkolwiek już go nie ma, bo parę lat temu
    wszystko przebudowano. Wjazd bez A-7 był z głównej drogi, a reszta to
    uliczki w centrum miasta, bo SORO było wokół niegdysiejszego rynku.
    Dawniej, gdy było luźniej na ulicach był to obowiązkowy punkt każdej
    jazdy egzaminacyjnej.

    Użyłem liczby mnogiej, bo wydaje mi się, że jeszcze gdzieś się z tym
    spotkałem (C-12 bez A-7), ale to było gdzieś w trasie. Nie pamiętam.