  • Data: 2016-03-02 12:53:07
    Temat: Re: Rondo ... nieporozumienie.
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Wróciłem do postu początkowego z tego podwątku
    > i wiem dlaczego jest różnica zdań.
    > Ja piszę "TYLKO C-12/A-7", a ty piszesz "bez innych znaków pionowych"
    > W ten sposób doszło do nieporozumienia.

    W przypadku który Ci podałem wjazd od tej strony jest oznakowny TYLKO C12+A7, nie ma
    innych znaków kierunkowych poziomych i pionowych ;)
    Zatem obala Twoją teorię.

    > Jakiego oznakowania ronda jeszcze ci brakuje ?
    > Jest bardzo dużo rond oznakowanych TYLKO C-12/A-7.

    Ale ja niczego innego nie potrzebuję. Chodzi mi tylko o Twoje stwierdzenie

    > Jeżeli jest to rondo tylko z C-12/A-7 to takie rondo wolno objechać
    > dookoła prawym pasem, czyli zewnętrznym.

    Otóż powtórzę, samotne postawienie C12+A7 nie oznacza z zautomatu, że można
    zewnętrznym pasem zgodnie z przepisami objechać takie rondo dookoła.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń