  • Data: 2016-03-02 14:35:52
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Mar 2016 12:19:31 -0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > a Ty w ogóle rozumiesz co piszesz i dlaczego jest to sprzeczne
    > wenetrznie? Bo właśnie to mnie rozbawia

    Nic nie jest sprzeczne, to ty nie odrózniasz dobrych praktyk od przepisów, to że coś
    nie jest napisane w PoRD nie znaczy, że nie można tego z dobrym skutkiem stosować w
    praktyce.

    Nie zgadzam się z Myjkiem co do jego teorii, że prawo nakazuje takie poruszanie się
    po klasycznym C12, zgadzam się że można klasyczne rondo objechać zewnętrznym pasem,
    bo nic tego nie zakazuje. Ale nie zmienia to faktu, że taką jazdę jak opisałem i jaką
    lansuje Myjk uważam za porpawną, bo znakomicie ona ułatwia poruszanie się po takich
    skrzyżowaniach, czego najlepszym dowodem są ronda turbinowe wymuszające właśnie taki
    ruch.

    Jeśli tego nie kumasz, to już jaśniej Ci tego wytłumaczyć nie potrafię, a może po
    prostu się do tego nie nadajesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń