  • Data: 2016-02-18 12:23:46
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Z jakiego "TEGO"? Nie ma "tego", nie ma "tamtego". W związku z tym da się
    > KAŻDE skrzyżowanie przejechać i zjechać bez zmiany pasa ruchu. Ale jakoś
    > masz problemy z pojęciem tego prostego faktu, bo "to" akurat wyjątkowe
    > "rondo" przedstawione przez ciebie jest "inne". Takie rondo z kosmosu.

    Ja to jestem ciekaw jedenej rzeczy.

    Nawiązując do Twoejej teorii pasów urojonych na C12, wyjaśnij mi jedną rzecz. Po co
    te pasy są tam wymalowane, skoro i tak nie mają one żadnego znaczenia dla nikogo, bo
    według Twojej teorii każdy ma swoje urojone pasy w zależności od tego którym wjazdem
    wjechał i którym chce wyjechać? ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń