  • Data: 2016-02-18 16:15:07
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 18 Feb 2016 14:59:59 -0000 (UTC), masti

    > to nie jest odpowiedź na moje pytanie o przepisy nakazujące Ci mrugać w trakcie
    manewru.

    Jest, ale najwyraźniej nie taka jak byś sobie życzył, pociotku
    Macierewicza. Po raz nie wiem który piszę, że nic mi nie nakazuje mrugać,
    skoro nie wykonuję manewru zmiany pasa ruchu przy _zjeździe_ ze
    skrzyżowania jak to starasz się wpierać! KW nakazuje mrugać przy _zjeździe_
    z ronda, ale nie dlatego że występuje tam zmiana pasa, po prostu jest
    zawarty taki warunek. Warunek którego na próżno szukać w PORD.

    > żadnego nie zmieniam. I nie sygnalizuję bo jadę prosto.

    Ale przecież wg zaserwowanego przez siebie przykładu skrzyżowania, pasy
    zmieniasz przy zjeździe. Teraz twierdzisz, że jednak nie zmieniasz. Coś ty
    kręcisz.

    > A Ty mrugasz co chwila?

    Oczywiście że nie, przecież od poczatku twierdzę, że nie zmieniam pasa czy
    pasów przy przejeździe czy też zjeździe ze skrzyżowania, w zwiazku z tym
    nic mi nie nakazuje mrugać. To mi wpierasz że jednak zmieniam i muszę
    mrugać. Sam sobie najlepiej odpowiedziałeś, zjeżdżasz ze skrzyżowania, nie
    mrugasz bo nie zmieniasz żadnego pasa ruchu, pomimo że wyznaczone pasy
    ruchu przecinasz.

    --
    Pozdor
    Myjk