-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rondo - kierunek
Date: Wed, 17 Feb 2016 14:23:16 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 69
Message-ID: <na1s7p$cjg$1@node2.news.atman.pl>
References: <56c1a5a8$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1b95b$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<n9sfce$tnb$4@node2.news.atman.pl>
<l...@4...com> <y...@m...org>
<56c221c0$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <13gtnsx5xwka5$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<q...@m...org> <n9v76k$pgk$1@node2.news.atman.pl>
<1rxchuuue0lbi$.dlg@myjk.org> <n9vam1$t1g$1@node2.news.atman.pl>
<u...@m...org>
<2...@t...pl>
<1...@m...org> <na1cpu$5r2$1@node1.news.atman.pl>
<lilneng199u1$.dlg@myjk.org> <na1ikg$btm$1@node1.news.atman.pl>
<a...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1455715385 12912 83.142.198.226 (17 Feb 2016 13:23:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2016 13:23:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <a...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576995
[ ukryj nagłówki ]On 17.02.2016 13:36, Myjk wrote:
>> Nie jest (znaczy może być, ale w przypadku klasycznego ronda nie jest).
>
> Aha, znaczy w zależności od tego jak ci wygodnie jest albo nie jest.
Nie w zależności od tego jak mi pasuje, tylko w zależności od tego czy
na danym skrzyżowaniu zawracanie jest pojedynczym manewrem, czy składa
się nań kilka. Cóż przykro mi, że skrzyżowania nie wszystkie są
identyczne, co budzi twój niepokój;) Podobnie z parkowaniem - raz
wystarczy wrzucić kierunek i już, a czasem trzeba kombinować - nie ma to
nic wspólnego z tym czy mi wygodnie z tym, czy nie. Tak jest i już.
>> Najbliższym manewrem po wjechaniu na rondo będzie zmiana pasa, lub zjazd
>> z ronda - obydwa jeśli nic nie popieprzysz w _prawo_ , więc skąd pomysł
>> migania w lewo?
>
> Tylko wg twojej "wielkiej" teorii, gdy zmienisz pod siebie to co zapisane w
> PoRD i "uznasz", że rondo to nie jest JEDNO skrzyżowanie, tylko droga i
> zestaw skrzyżowań.
Taa - jasne - bo jak rondo jest "niewyprostowane" i jest to jednop
skrzyżowanie, to zmiana pasa już nie jest manewrem. Co ty bierzesz?
> Zresztą z tego samego powodu próbujesz to udowadniać, na
> sensownej wg ciebie analogi, wielu skrzyżowań.
To jeszcze raz napiszę - nie ma znaczenia czy jest okrągłe czy7
podłużne, nie ma znaczenia czy to jedno skrzyżowanie czy kilka.
Znaczenie ma to, że masz sygnalizować najbliższy manewr - koniec. Jakieś
durne implikacjie dotyczące ilości skrzyżowań sam sobie wymyślasz i
wciskasz innym.
> Znowu chcesz zaprzeczyć, że manewr opisany w przepisach jako skręt czy
> zwracanie, nie wykonujesz na skrzyżowaniu tylko na drodze z wieloma
> skrzyzowaniami?
Co za różnica? Mogę sobie wykonywać nawet bez skrzyżowania, czy na
parkingu (dla ułatwienia oznaczonym jako strefa ruchu) - mam tylko
zasygnalizować najbliższy manewr. Nie ma znaczenia, rondo, kwadratowe,
podłużne, parking, jedno skrzyżowanie, węzeł, czy co tam sobie jeszcze
wymyślisz.
>> Nie ma znaczenia - węzeł, skrzyżowanie, 4, 5 czy 8 skrzyżowań czy jakaś
>> kombinacja węzła z rondem i wiaduktem. Zasady są takie same -
>> sygnalizujesz zmianę pasa lub kierunku - przy czym dotyczy to
>> najbliższego manewru a nie twojego wielkiego planu pojechania np z
>> północy na wschód.
>
> No widzę, że nie ma dla ciebie różnicy czy jest jedno skrzyżowanie czy
> wiele skrzyżowań. Przecież od poczatku w tym jest problem, że nie
> dostrzegasz tej elementarnej różnicy.
To ci tłumaczę przecież, że nie ma. To wynika tylko z twojego urojenia
"jedno skrzyżowanie jeden manewr", choć przecież sam już chyba
przyznałeś, że to bzdura.
> Podstawowa rzecz której ty nie możesz pojąć, że jak ktoś jedzie w lewo, to
> miga w lewo (podobnie miga przy zawracaniu, zgodnie z zapisami), bo
> kręcenie kierownicą w przeciwną stronę (co jest wymuszone postawioną na
> skrzyżowaniu wyspą aby zwiększyć gabaryt dla ruchu i ograniczyć kolizyjność
> przy tym manewrze) ci ten fakt niestety przesłania. Ale to już tylko i
> wyłącznie twój problem, a nie mój.
Jeszcze raz zapytam wprost - manewr "skrętu w lewo na rondzie" kończysz
z lewym czy prawym kierunkiem?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.16 14:35 Shrek
- 17.02.16 14:49 szerszen
- 17.02.16 14:50 szerszen
- 17.02.16 15:43 Myjk
- 17.02.16 15:48 Myjk
- 17.02.16 15:49 Shrek
- 17.02.16 15:51 Shrek
- 17.02.16 16:00 szerszen
- 17.02.16 18:15 re
- 17.02.16 18:38 re
- 18.02.16 03:28 Lucenty
- 18.02.16 04:58 Lucenty
- 18.02.16 05:05 Lucenty
- 18.02.16 06:27 Shrek
- 18.02.16 08:30 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-01-03 Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?