  • Data: 2010-10-29 14:19:30
    Temat: Re: Rondo Radosława
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 14:06, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    > "W stałych relacjach" (na wprost) można ze wszystkich trzech pasów, i o
    > ile działa sygnalizacja, i pozostali jadą z dobrych pasów nie ma
    > sytuacji kolizyjnych.

    Skrzyżowanie jest oznakowane jako rondo, i z tego co mnie i zdaje się
    wszystkich tutaj uczono na rondzie nie jeździ się prosto, na rondzie
    nie jeździ się w lewo, w prawo - tylko po rondzie jeździ się naokoło
    wyspy środkowej i tylko z niego zjeżdża. A to co wymyślił pseudo
    inżynier ruchu z DC to jakaś hybryda skłądająca się z paru normalnych
    skrzyżowań, wraz z oznakowaniem informującym o rondzie. Tak samo jak
    wielu tu zauważyło, na sporej ilości warszawskich "rond" oznaczonych
    jako skrzyżowanie o ruchu okrężnym można znaki rondla zdjąć, a ludkom
    które wymyśliły ich zamontowanie pokazać co to jest rondo.

    > Truizm;)
    >
    > Shrek.

    Ja wolę, pojechać dalej, dłuższą drogą, ale bez stania na światłach :)

    Pozdrawiam !!