  • 681. Data: 2014-12-16 15:31:35
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 14:46:56 UTC+1 użytkownik MichaelDataR napisał:
    > k...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :

    > Kłamiesz. Taka zasada NIE ISTNIEJE w przepisach, nawet wymyślonych przez "Myjka"
    (buehehehe) szczegółowych :D

    > Widzisz, pierdolisz jak potłuczony i to sie zgadza to pierdolenie :) Nie doczytałeś
    artykułu i cały wątek udowadniasz swoją głupiznę...a ja i inni to czytają :)

    > Sąd, policjanci i biegły, próbowali udowodnic nie jazdę po zewnetrznym pasie lecz
    WJAZD na rondo (zupełnie inny aspekt). Według nich, wjeżdżający na rondo WYMUSIŁ
    pierwszenstwo, nie stosujac się do A-7.[kropka]

    > Poniekad mogą mieć rację, bo omawiane rondo NIE POSIADA znaków poziomych (linie
    zamazane) i sąd prawdopodobnie przyjmuje się że jest to JEDNA JEZDNIA/pas ruchu.
    > http://i.iplsc.com/bmw-jechalo-jak-vw-a-mitsubishi-j
    ak-maluch-fot-google-earth/000384K1SMQV67J5-C116-F4.
    jpg

    > Jednakowoż wjeżdżający na rondo nie spowodował ZMIANY KIERUNKU jazdy dla pojazdu
    poruszajacego się po rondzie. Ten pojazd go WYPRZEDZIŁ i zmieniając KIERUNEK jazdy
    spowodował kolizję ale tego sąd już nie omawia, cały czas dopatruje się u "sprawcy"
    nieustapienia pierwszenstwa dla pojazdu będacego na rondzie(A-7). Nie wiem tylko,
    dlaczego (brak szczegółów) jesli omawiamy JUŻ TERAZ znak OSTRZEGAWCZY (wazne słowo,
    znaki ZAKAZU/NAKAZU/OSTRZGAWCZE) A-7 którego DEFINICJA brzmi:

    > http://www.v10.pl/prawo/Znaki,drogowe,ostrzegawcze,1
    16.html

    > "Ostrzega o skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem. Znak A-7 znajdujący się w
    obrębie skrzyżowania dotyczy tylko najbliższej jezdni, przed którą został
    umieszczony." Czyli nie dotyczy DALEJ.

    > ...ale http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_drogowy
    >
    > "Dwaj uczestnicy ruchu nie mogą jechać jednocześnie jeśli ich tory jazdy się
    przecinają. Zasady pierwszeństwa decydują o tym, kto może kontynuować jazdę, a kto
    musi czekać.

    > Czyli w momencie samej kolizji obowiazuje już art 22/2 gdzie jeśli została dokonana
    ZMIANA KIERUNKU JAZDY, wymuszona znakiem C-12 to zmieniajacy kierunek jazdy z
    "dookoła" NIE MA PIERWSZEŃSTWA!
    > Ustąpienie pierwszeństwa to powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić
    innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany
    prędkości...

    > ...co w omawianym przypadku nie nastąpiło...chociaż sąd, policja jak i biegły, moga
    mieć zdanie, ze jesli jest to JEDEN PAS RUCHU, to pojazd bedący na rondzie, gdyby nie
    dokonał manewru WYPRZEDZANIA, musiał by zwolnić, pytanie czy ISTOTNIE?

    > Sumując, nadal pierdolisz bzdury (stosownie do obowiazujacych przepisów) i
    znaaacznie odbiegłeś od omawianego przypadku...w mgłę bredni :)

    > Rozumiesz już swoją głupotę? Jasniej sie chyba nie da. Nie wiem jak skończy sie
    odwołanie 'studenta' który w/g sadu nie zastosował się do A-7 ale widać trafił na
    "rondoprostowacza", który sobie "wymyslił" że ma prawo zmienić kierunek z
    obowiazujacego RUCHU OKRĘŻNEGO i wymusić pierwszeństwo.
    > --
    > Wynij to, jesli nie, toś burak :)

    Cały czas proszę o odpowiedź czym się różni rondo turbinowe w czasie śnieżycy od
    ronda zwykłego. A może nie ma rond zwykłych i turbinowych a jest tylko rondo i zasady
    na nim jak na turbinowym. Bo nikt niezgodnie z przepisami nic na jezdni nie wymaluje.

  • 682. Data: 2014-12-16 16:01:27
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    k...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :

> [...]

    No fajnie :)

    > Cały czas proszę o odpowiedź czym się różni rondo turbinowe w czasie
    > śnieżycy od ronda zwykłego.

    Hmm, chyba nie umiesz "rozmawiac" na grupach dyskusyjnych. Ja odnoszę sie do słów
    zacytowanych a ty nawet nie wiesz co to znaczy :/ Przykre.
    Cytujesz wszystko co napisałem, łacznie z sygnaturką, nie udzielasz odpowiedzi na
    pytania, zmieniasz merytorykę itd. Nieładnie :)

    > A może nie ma rond zwykłych i turbinowych a
    > jest tylko rondo i zasady na nim jak na turbinowym. Bo nikt niezgodnie z
    > przepisami nic na jezdni nie wymaluje.

    Jesli jednak masz jakieś watpliwości co do rozróżniania rond to może zajrzyj do
    odpowiednich przepisów, które to okreslają? Podpowiem, że chodzi o znaki PIONOWE,
    znajdujące się PRZED rondem :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 683. Data: 2014-12-16 16:11:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 16:01:57 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]
    > as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO

    Podaj jakie znaki są przed zwykłym a jakie przed turbinowym. Udowodnij ich
    niezniszczalność.

  • 684. Data: 2014-12-16 16:21:42
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    k...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :

    > Podaj jakie znaki są przed zwykłym a jakie przed turbinowym.

    Teraz twoja kolej na odpowiedź :]

    > Udowodnij ich niezniszczalność.

    Chcesz niszczyc znaki? Art. 288. § 1 KK/art. 124 KW :D
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 685. Data: 2014-12-16 19:39:03
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 16:21:56 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]
    > as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO

    Zaczynasz pływać bo nie potrafisz odpowiedzieć. Takie trudne dla takiego eksperta jak
    Ty napisać jakie znaki. Możesz dać ich same oznaczenia. Znajdę sobie w necie jak
    wyglądają. Potrafisz ukarać silny wiatr albo śnieg?

  • 686. Data: 2014-12-16 19:40:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    >Potrafisz ukarać silny wiatr albo śnieg?

    oddaj prawo jazdy zanim kogoś zabijesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 687. Data: 2014-12-16 21:09:55
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 19:40:39 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > oddaj prawo jazdy zanim kogoś zabijesz
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie pierwszy i nie ostatni raz argumentów Ci zabrakło.

  • 688. Data: 2014-12-16 21:43:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Nie pierwszy i nie ostatni raz argumentów Ci zabrakło.

    na razie to ty nie pokazałeś żadnego.

  • 689. Data: 2014-12-16 21:48:26
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 21:43:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > na razie to ty nie pokazałeś żadnego.
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Miej Boga w sercu. Mam zajada i mnie boli jak się śmieję.

  • 690. Data: 2014-12-16 22:12:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Miej Boga w sercu. Mam zajada i mnie boli jak się śmieję.

    pomódl się do niego. Może spuści ci argumenty