  • Data: 2016-03-02 08:44:04
    Temat: Re: Rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Jak już piesi potrzebni ci są do uzasadniania twoich bzdur to znaczy,
    > że przypadek jest ciężki.

    No tak, bo twoja teoria się wali, a piesi przecież nie mają żadnego wpływu na ruch na
    C12 :)
    Poczytaj ty sam siebie.

    > Problem jest w tym, że jest bardzo dużo durni, którzy zjeżdżają
    > z ronda bezpośrednio z pasa środkowego lub zewnętrznego
    > i nie udzielają pierwszeństwa jadącym pasem zewnętrznym,
    > a mają taki prawny obowiązek, jeżeli tylko znaki nie wskazują inaczej.

    A co ma piernik do wiatraka?
    To że ktoś łamie przepisy nie zmienia postaci rzeczy, że pasy są i należy z nich
    korzystać.
    Jakby inne durnie jeździły poprawnie, tak jak napisałem, byłoby mniej takich sytuacji
    jak opisujesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń