    From: "Lucenty" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <n9vnfn$a2m$1@node2.news.atman.pl> <xbaeibg5t6v0$.dlg@myjk.org>
    <n9vqe5$d06$1@node2.news.atman.pl> <w4usyh24gk6l$.dlg@myjk.org>
    <n9vvld$i9h$1@node2.news.atman.pl> <1j599t7nbqboz$.dlg@myjk.org>
    <na07ca$sl$1@node1.news.atman.pl> <149kfr8dgxtl3$.dlg@myjk.org>
    <na19qe$2qf$1@node1.news.atman.pl> <j...@m...org>
    <na1be3$rrf$1@node2.news.atman.pl> <3brcn4wtgpaq$.dlg@myjk.org>
    <na1cvq$5r2$2@node1.news.atman.pl> <h...@m...org>
    <na1fhf$vp0$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <na1hvl$2l7$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <56c5432c$1$642$65785112@news.neostrada.pl> <t...@m...org>
    Subject: Re: Rondo
    Date: Thu, 18 Feb 2016 23:23:25 +0100

    news:tvk7rmz9axxr.dlg@myjk.org...
    > Thu, 18 Feb 2016 05:05:52 +0100, Lucenty

    > Skoro zjeżdżasz ze skrzyżowania, to nie skręcasz w prawo.

    Napiszę bardziej precyzyjnie.
    Zjeżdżając z skrzyżowania C-12 rondo, zmieniasz kierunek
    ruchu i jedziesz w prawo w stosunku do kierunku ruchu
    dookoła wyspy. Nie dotyczy skrzyżowania C-12 typu turbinowego.

    > samego zjazdu ze skrzyżowania sygnalizować NIE
    > MUSZĘ. Choć oczywiście robię to jeśli uznam, że kierunkowskaz pomoże innym
    > w jeździe. PRAWO tego na mnie nie wymusza,

    Mylisz się. PRAWO wymusza na tobie sygnalizowanie zamiaru
    zmiany kierunku ruchu, a tak jest jeżeli masz zamiar zjechać z skrzyżowania
    C-12.
    Nie dotyczy skrzyżowań C-12 typu turbinowego.

    > Zjazd ze
    > SKRZYŻOWANIA nie jest zmianą kierunku, bo kierunek to się
    > zmienia właśnie NA SKRZYŻOWANIU, tam gdzie przecinają się drogi, a nie na
    > _zjeździe_ z niego.

    My nie dyskutujemy o skrzyżowaniu na którym przecinają się drogi.
    My dyskutujemy o innym skrzyżowaniu - takim z ruchem okrężnym C-12.
    Na tym skrzyżowaniu drogi nie przecinają się, co najwyżej łączą się
    z drogą/jezdnią dookoła wyspy/placu.
    Na takim skrzyżowaniu C-12 kierunek zmienia się podczas zjazdu
    z takiego skrzyzowania. Nie dotyczy skrzyżowań C-12 typu turbinowego.

    > Nie wprowadziło żadnego INNEGO skrzyżowania tylko uszczegółowiło jak się
    > po skrzyżowaniu ruch odbywa,

    Zauważ, że pierwszy rodzaj skrzyżowań to przecięcie się dróg
    lub ICH połączenie,
    drugi rodzaj skrzyżowań to taki gdzie drogi nie przecinają się,
    ani nie ma ICH połączenia, czyli skrzyżowanie oznakowane C-12.

    > Przecinają się, niestety wyspa lub plac postawione na środku przecięcia
    > tych dróg

    Nie ma przecięcia dróg na środku, ani nie ma ICH połączenia na srodku.

    > To jest tylko i wyłącznie twoje "widzimisie" -- co zresztą sam zauważyłeś
    > stwierdzając, że konieczna jest zmiana w rozporządzeniu

    > Myjk

    W czym ty widzisz "widzimisie" ? Przecież każdy kto popatrzy
    na rondo to zobaczy, że drogi nie przecinają się tylko dochodzą
    do drogi/jezdni okrężnej.

    Już nie twierdzę, że konieczna jest zmiana w rozporządzeniu.
    Nie ma takiej potrzeby.
    To była pomyłka w interpretacji i sprostowanie do moich postów zamieściłem.