  • Data: 2014-12-15 15:30:17
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    linię bo jej nie widać a jak uprzątną to nie można bo widać? Daj jakąś podstawę
    prawną uzależniającą zachowanie na rondzie od ilości śniegu.

    napada to i tak działają. Czy może być rondo na którym w zależności od ilości śniegu
    będą obowiązywały różne zasady poruszania?

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Czy moje pytanie jest tak nie na fali że unikasz odpowiedzi?