  • Data: 2014-12-15 13:19:46
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wrote:

    > I tak jest. Dla rond turbinowych nie powstały nowe przepisy umożliwiające ich
    jakieś inne oznakowanie. Oznakowane są na bazie przepisów które dotyczyły rond.
    Dlatego sprawa z tematu znalazła się w sądzie. Temu co był winny wydawało się że
    można objeżdżać po zewnętrznym pasie. Każdy kto będzie objeżdżał ronda po zewnętrznym
    pasie i przywali zjeżdżającemu z wewnętrznego będzie winny i z jego OC będą pokryte
    szkody. Na wszelki wypadek wypadało by wydrukować artykuł z gazety i wozić w
    samochodzie. Bo może przywalić kolega policjanta i wtedy inaczej się będzie liczyło.

    bzdura. W przypadku ronda turbinowego jazda wokół wymaga zmiany pasa, o
    ile są linie przerywane. Jeśli są ciągłe to nie ma mozliwości jazdy
    wokół. Więc ewentualna wina jadącego zewnetrznym bedzie związana nie z
    jazdą pasem zewnetrznym, bo takeigo nie ma, a nieustapieniem
    pierwszeństwa przy zmianie pasa bądź rzekroczeniu linii ciągłej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?