  • 11. Data: 2013-11-03 10:26:46
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-02 23:42, JoteR pisze:

    > Głupa rżnięcie też zajęcie ;->
    > Ale ja dobrze pamiętam, kto i przy pomocy jakich epitetów pyskował
    > przeciw abonamentowi, sławiąc równocześnie rzekomą wolność bycia w
    > prepaidzie. Mnie właśnie cyrograf się skończył i jestem (wg twojej
    > nomenklatury) wolnym człowiekiem, zaś ów ponoć cały czas wolny
    > prepaidziarz został z pięciusetzłotowym garbem. Przenieść się głupio,
    > bo jakże to tak - odżałować pięć stów?A jeśli zdecyduje się na kolejne
    > doładowania - garb będzie cały czas mu rosnął. I kto tu jest
    > "niewolnikiem"? Ergo: wyszedłeś na głupka, czyli "na zachodzie bez
> [...]

    I zdania w tym temacie nie zmieniłem. Gdyś nie miał rąk to wypowiedzenie
    umowy zawartej na czas określony musiałbyś dostarczyć bandycie w zębach.
    W wypadku znajomego chodzi tylko o środki które są na koncie i tylko
    dlatego tak się gimnastykuje, żeby ich dodatkowo nie kumulować. Odejść
    może w każdej chwili, a bandyta go nie ukarze,.
    Naprawdę przykre jest dla mnie słuchanie niewolnika który sobie chwali
    swoja dolę.

  • 12. Data: 2013-11-03 10:28:49
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-02 18:45, dizel pisze:

> [...]
    > Wiem że jak na Orange to dziwne że nie ma innych haczyków ale tak
    > jest.
    > Jedyny haczyk to Orange free gdzie żeby nie stracić bonusu neta trzeba
    > najpierw przedłużyć ważność sms na rok, a potem jeszcze trzeba za 5pln
    > doładować po to żeby bonus netowy nie przepadł. Jeśli zrobi się w
    > innej kolejności to konto będzie ważne rok, ale bonus neta za
    > doładowanie przepadnie.
    > Co do zarobku to oni wychodzą na swoje, bo o tej rocznej ważności
    > konta w Orange to mało kto wie tak naprawdę, na stronie też trzeba się

    Jest tak jak napisałeś - przed chwilą wysłałem SMSa na nr 8002 znajomemu
    - odpowiedź Orange "Twoja ważność konta została przedłużona o 365 dni,
    dziękujemy za skorzystanie z usługi". Do końca poprzedniej promocji miał
    jeszcze 3 dni.
    No fakt że nie afiszują się zbytnio z możliwością wyboru opcji rocznej
    ważności konta..
    Dzięki bardzo za wszystkie porady i sugestie.

  • 13. Data: 2013-11-03 10:30:12
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-02 20:48, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Dlaczego?

    Choćby w celu reklamowym, dla pokazania że jest się nawet lepszym od
    konkurencji. Później, przedłużanie tego to jakby to już traciło sens, w
    sumie tylko straty finansowe dla firmy.

    > Jakaś pewnie jest, stąd też korzystam właśnie z ich Orange Free
    > i Orange POP (backup) i co jakiś czas konta doładowuję (mimo roku
    > ważności).

    Orange dużo klientów zyska tylko z powodu tego że jest siecią o
    największym zasięgu GSM (na obecną chwilę zaraz po Play), a nie z powodu
    jakichś tam czasowych promocji. W mojej miejscowości tylko za pomocą
    Orange można leżeć w łóżku i rozmawiać przez telefon.

    > Trzeba zrobić połączenie, doładowanie to inna para kaloszy i dodatkowo
    > np. co miesiąc trzeba za to zapłacić 'parę zyli'.

    Tak, podobno w Erze coś takiego jest praktykowane. Przynajmniej pamiętam
    taki ich reklamowy slogan - "w erze żeby zachować ważność konta nie
    musisz go doladowywać, wystarczy że nawiązeswz połączenie".. Tego jak
    nawiążesz połączenie nie mając środków na koncie już w tej reklamówce
    nie wyjaśnili. Sam nie praktykowałem, ale być może żeby przedłużyć
    ważność konta wystarczy odebrać połączenie przychodzące...?

  • 14. Data: 2013-11-03 10:30:40
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-02 19:50, Krystek pisze:

    > Mnie się kończył okres ważności połączeń, a trochę na koncie
    > zgromadzonych środków na dzwonienie mam. Doładowałem więc za 5-taka
    > dla świętego spokoju i wtedy SMS-em przedłużyłem na kolejny rok.

    Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz za
    rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się
    doładował np. za 50zł.

  • 15. Data: 2013-11-03 10:45:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    > I zdania w tym temacie nie zmieniłem. Gdyś nie miał rąk to wypowiedzenie
    > umowy zawartej na czas określony musiałbyś dostarczyć bandycie w zębach.

    Ależ ... wtedy właśnie nie musiałbyś dostarczać bo by się skończyła po
    okresie na który została zawarta. Tylko to nie są umowy na czas określony. I
    te prepaidy przecież też mogą mieć jakieś dziwne umowy. No i mają jak widać.
    Nie jest to proste przedpłacanie tylko różne kombinowania.

> [...]
    > może w każdej chwili, a bandyta go nie ukarze,.
    > Naprawdę przykre jest dla mnie słuchanie niewolnika który sobie chwali

    Można jeszcze mieć umowę na czas nieokreślony. Trochę trudno ją zawrzeć na
    przyzwoitych warunkach, ale jak się nie przyjmuje kolejnych ofert umów na
    czas określony to w końcu taką staje się.

  • 16. Data: 2013-11-03 10:59:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-03 10:26, Trybun pisze:
> [...]
    > może w każdej chwili, a bandyta go nie ukarze,.
    > Naprawdę przykre jest dla mnie słuchanie niewolnika który sobie chwali

    Jakiego niewolnika. Podpisujesz co rok umowę na konkretną usługę i
    używasz narzędzia które w dzisiejszych czasach jest potrzebne do życia.
    Jak widzę te kombinacje z przedłużaniem konta, pamiętaniem o
    doładowaniach...
    Wiem... Każdy lubi co innego :-) Ja używam tel. do normalnej
    komunikacji. Była chwila że zastanawiałem się nad przejściem na kartę bo
    operator olewał wieloletniego klienta ale jednak po przeanalizowaniu
    wybrałem abo.

    Co nie zmienia faktu że TV mam na kartę i sobie doładowuję ale to nie
    jest towar pierwszej potrzeby a telefon jak najbardziej jest.

  • 17. Data: 2013-11-03 11:13:34
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Gdyś nie miał rąk to wypowiedzenie umowy zawartej na czas określony
    > musiałbyś dostarczyć bandycie w zębach.

    Lub w rękach osoby upoważnionej. Mieszkasz w pustelni? Smutne...

    > W wypadku znajomego chodzi tylko o środki które są na koncie i tylko
    > dlatego tak się gimnastykuje, żeby ich dodatkowo nie kumulować.

    Jak tyle czasu kumulował, to i nadal będzie. Chyba, że te 5 stów to była
    wpłata jednorazowa, bo mu się to konto z lokatą pomyliło ;->

    > Odejść może w każdej chwili,

    Mhm. I tak zostawi za frajer konto z pięcioma stówami? Coś droga ta twoja
    rzekoma "wolność".

    > a bandyta go nie ukarze,.

    Moja "kara" za zerwanie dobrowolnie wszak zawartej umowy już po kilku
    miesiącach i tak byłaby niższa niż owe 5 stów. Ale wykrztuś wreszcie,
    dlaczego ktoś poważny miałby zawierać dobrowolnie umowę tylko po to, żeby ją
    zaraz zerwać?

    > Naprawdę przykre jest dla mnie słuchanie niewolnika który sobie chwali
    > swoja dolę.

    Czyli dobrze pisałem - "Na zachodzie bez zmian" ;->
    CBDU

    JoteR

  • 18. Data: 2013-11-03 11:17:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 10:30:12 +0100, Trybun napisał(a):

    > Tak, podobno w Erze coś takiego jest praktykowane. Przynajmniej pamiętam
    > taki ich reklamowy slogan - "w erze żeby zachować ważność konta nie
    > musisz go doladowywać, wystarczy że nawiązeswz połączenie"..

    Ale ery juz nie ma. Nie pamietam - czy to jeszcze za Ery tak bylo, ale
    od roku wydluzenie waznosci konta kosztuje w t-mobile 3 zl/mc.

    > Tego jak
    > nawiążesz połączenie nie mając środków na koncie już w tej reklamówce
    > nie wyjaśnili.

    Moze wystarczylo odebrac. Albo zadzwonic na darmowy numer.
    A teraz reklamuja ze i bez pieniedzy mozna dzwonic :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-11-03 11:21:07
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz za
    > rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się doładował
    > np. za 50zł.

    Jasne! Co tam za 50 - od razu za 500!
    Niech świnka-skarbonka puchnie dalej ;->

    JoteR

  • 20. Data: 2013-11-03 11:51:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2013 23:42:29 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > czas mu rosnął. I kto tu jest "niewolnikiem"? Ergo: wyszedłeś na głupka,

    Nie calkiem slusznie dopiekasz.
    Po pierwsze - czlowiek widac dzwonil malo, doladowywal te 50zl/3 mc,
    tak tanich abonamentow nie bylo. Zawsze mozna sobie powiedziec ze to
    nie piec stow, tylko pieniadze zaoszczedzone wczesniej i pozegnac sie
    z nimi bez zalu.

    Ale ... po drugie ... nie ma takiej potrzeby. Przeciez jest i byla
    wydluzona waznosc konta. Mozna bylo gorke spozytkowac. Tato tez sie
    dorobil takiej gorki, i zeszlo. Przez poltora roku obslugiwali "za
    darmo". Zreszta wydalem mniej, bo to dzieki podwojnym doladowaniom w
    Erze tyle sie uskladalo :-)

    Po trzecie - wielu osob to nie dotyczy, gadali nieco wiecej, nie
    uzbierali gorki.

    Po czwarte - u delikwenta znikalo pare wad prepaidow. Tato tez - mial
    gore pieniedzy na koncie, termin waznosci na wiele mniesiecy, nie
    interesowal go stan konta, latanie za doladowaniami - tylko kiedy
    rusza kolejne podwojne doladowanie :-)

    No ale przyjdzie sie rozstac z demobilem, bo dobrej oferty nie maja.

    J.