    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Roczna ważność konta
    Date: Sun, 03 Nov 2013 10:30:12 +0100

    W dniu 2013-11-02 20:48, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Dlaczego?

    Choćby w celu reklamowym, dla pokazania że jest się nawet lepszym od
    konkurencji. Później, przedłużanie tego to jakby to już traciło sens, w
    sumie tylko straty finansowe dla firmy.

    > Jakaś pewnie jest, stąd też korzystam właśnie z ich Orange Free
    > i Orange POP (backup) i co jakiś czas konta doładowuję (mimo roku
    > ważności).

    Orange dużo klientów zyska tylko z powodu tego że jest siecią o
    największym zasięgu GSM (na obecną chwilę zaraz po Play), a nie z powodu
    jakichś tam czasowych promocji. W mojej miejscowości tylko za pomocą
    Orange można leżeć w łóżku i rozmawiać przez telefon.

    > Trzeba zrobić połączenie, doładowanie to inna para kaloszy i dodatkowo
    > np. co miesiąc trzeba za to zapłacić 'parę zyli'.

    Tak, podobno w Erze coś takiego jest praktykowane. Przynajmniej pamiętam
    taki ich reklamowy slogan - "w erze żeby zachować ważność konta nie
    musisz go doladowywać, wystarczy że nawiązeswz połączenie".. Tego jak
    nawiążesz połączenie nie mając środków na koncie już w tej reklamówce
    nie wyjaśnili. Sam nie praktykowałem, ale być może żeby przedłużyć
    ważność konta wystarczy odebrać połączenie przychodzące...?