  • Data: 2013-11-04 16:29:44
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-03 14:26, Artur Maśląg pisze:

    > Poniżej właśnie pokazałem, że ma to sens i wcale nie skutkuje "tylko
    > stratami finansowymi".

    > Raczysz żartować - nawet zakładając, że marketingowe twierdzenie
    > o największym zasięgu jest prawdziwe, to jednak liczą się fakty,
    > a nie opowieści.

    Opinia na podstawie osobistych doświadczeń.

    > Dobre promocje nie są złe i Orange na tym zyskuje (może mniej traci?).

    To że jeszcze u nich jestem zawdzięczają tylko temu że mają najlepszy
    zasięg. Z tzw promocji nigdy nie korzystam.

    > Aha, na podstawie jednej miejscowości i jednego łóżka wysnułeś teorię
    > o największym zasięgu?

    I na podstawie wycieczek po Polsce. Np. na Mazurach kolejka klientów
    Plusa i Ery się do mnie ustawiała po to aby skorzystać z mojego telefonu
    i operatora (Orange), bo u nich zasięgu brak.

    > Nie podobno, a jest, i nie w Erze, a w T-Mobile.

    Przecież każdy wie o jaka firmę chodzi...

    > Zbytnie komplikowanie takich zasad nie wpływa na klientów dobrze.
    > Orange zrobił to jasno i czytelnie.

    No tak...