  • Data: 2013-12-15 18:28:33
    Temat: Re: Roboty
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    da się zauważyć dzisiejszy pęd do wszelkiego rodzaju sztucznej
    inteligencji... wszyscy wszystko chcą automatyzować i może to i dobrze...
    martwi mnie tylko to, że wiedza ta staje się niedostępna dla kowalskiego...
    jak zwykle (tacy jak i Ty, bez obrazy, ale taki masz pogląd) nie wydają
    żadnych książek... wszyscy piszą jakiejeś pojebane blogi i inne
    dziadostwa... szkoda.

    gdy ja byłem na studiach, chłopaki chcieli dokopać się do algorytmów
    wytycznia trasy, mnei się nie udało, ciekawy jestem czy im tak?