  • 51. Data: 2016-10-06 18:45:20
    Temat: Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 6.10.2016 o 13:54, J.F. pisze:

    >Jego podstawowa wada to dość wąskie grono nerdów, dla których ją
    >zaprojektowano. Ale śmiało napieraj, z tym że "nie miał dobrze".
    >Skoczę po popcorn :-)

    A inne aspekty ?
    Bezpieczenstwo, wspolpraca z pecetem ?

    >ATSD skoro liczy się sprzedaż to taki FIAT jest bez porównania lepszy
    >niż Rolls-Royce, McLaren, Bugatti czy Ferrari, bo sprzedaje
    >zdecydowanie więcej. Nieprawdaż?

    Telefony z symbianem bardzo drogie nie byly, wiec to kiepski argument.

    Jesli zas chcesz udowodnic, ze fiat lepszy od VW ...

    >Nie czepiał się szczegółów, odnieś się do idei.

    No to idea jest taka, ze jak MS dostarczy driver niszczacy komputer,
    to producent ma sie prawo wypiac :-)

    >I na FIATcie :-P

    nie pamietam ... ale chyba nie.
    To tylko w 7-osobowych minivan czy jak to tam przemysl nazywa bagaznik
    jest dzielony z dwoma pasazerami :-)

    Fiat takie robil ?

    J.

  • 52. Data: 2016-10-06 19:17:21
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 6.10.2016 o 18:45, J.F. pisze:

    > A inne aspekty ?
    > Bezpieczenstwo,

    Najlepsze. System niszowy to i hackować się nie opłacało :-P

    > wspolpraca z pecetem ?

    Znakomita. Na pewno nie tak kaleka jak w iOS.

    > Telefony z symbianem bardzo drogie nie byly, wiec to kiepski argument.

    Ty masz pojęcie ile kosztowało jajko/6600? Bo mam wrażenie że bładzisz
    jak dziecko we mgle.

    > Jesli zas chcesz udowodnic, ze fiat lepszy od VW ...

    A gdzie ja coś pisałem o VW? Czy nie zrozumiałeś o czym rzecz.

    > No to idea jest taka, ze jak MS dostarczy driver niszczacy komputer, to
    > producent ma sie prawo wypiac :-)

    Ile takich MS "driverów niszczących komputer" widziałeś na oczy?

    > nie pamietam ... ale chyba nie.
    > To tylko w 7-osobowych minivan czy jak to tam przemysl nazywa bagaznik
    > jest dzielony z dwoma pasazerami :-)

    Widzę że usilnie starasz się nie zrozumieć w czym rzecz. Skoro, dla
    Ciebie sprzedaż, jest jedynym wyznacznikiem, to już Ci wykazałem że FIAT
    sprzedaje więcej samochodów, niż RR, ML i Ferrari razem wzięte. Według
    Ciebie FIAT musi robić supersamochody, a RR, McL i Ferrari auta chujowe
    bo słabo się sprzedają.

    > Fiat takie robil ?

    Nie wiem, wali mnie FIAT, to tradycyjnie tylko idea, a Ty się jej
    rozpaczliwie uczepiłeś
    ATSD dlaczego zniknąłeś pytanie o inne OSy?
    Więc je powtórze: Podobnie do d* były Windows Mobile i MeeGo, nieprawdaż
    Jarek? Odniesiesz się czy wolisz przemolić?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 53. Data: 2016-10-07 10:49:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Najlepsze. System niszowy to i hackować się nie opłacało :-P

    Wcale nie taki niszowy.
    To mial byc jednak system powszechny, ale Nokii jak widac cos nie
    wyszlo.

    Ja tam moge wymienic co, z mojego punktu widzenia.

    A zabezpieczen plikow chyba nie bylo.

    >Znakomita. Na pewno nie tak kaleka jak w iOS.

    No coz, podlaczam nokie kabelkiem ... do wyboru 4 opcje.
    Podlaczam jako pamiec masowa ... to oczywiscie aplikacje juz nie
    calkiem dzialaja - brak karty.
    Ale w sumie ... dobrze, ze jest wybor, w Androidzie nie ma, dziala jak
    chce, w zaleznosci od wersji.
    No i efekt jest ten sam - tryb pamieci masowej musi blokowac dostep z
    telefonu.

    OBEX przez Bluetooth - nie dziala, lub slabo dziala, juz nie pamietam.
    Plik otrzymany przez BT - nijak sie go nie da na karte zapisac.

    >Ty masz pojęcie ile kosztowało jajko/6600? Bo mam wrażenie że
    >bładzisz jak dziecko we mgle.

    wiecej niz iphone czy SGS7 obecnie ?

    >Ile takich MS "driverów niszczących komputer" widziałeś na oczy?

    Nie widzialem, ale co - niemozliwe ?

> [...]
    >FIAT sprzedaje więcej samochodów, niż RR, ML i Ferrari razem wzięte.
    >Według Ciebie FIAT musi robić supersamochody, a RR, McL i Ferrari

    Pomijajac zalety, to Ferrari ma tez wady. Ch* auto i tyle :-)

    Ale my o prawdziwosci danych.
    W komputerze nie powiedza ci ile zajmuje system, mimo, ze sprzedawany
    razem z komputerem,
    w Androidzie nie powiedza, w Nokii/symbian nie powiedza, a w maluchu
    tez nie powiedza ile mocy silnika zabiera wentylator chlodzacy.
    A to w tym przypadku znaczacy procent.

    W Ferrari tez ci nie powiedza ile to auto naprawde pali, czy jaki
    przeswit ma :-)

    >ATSD dlaczego zniknąłeś pytanie o inne OSy?
    >Więc je powtórze: Podobnie do d* były Windows Mobile i MeeGo,
    >nieprawdaż Jarek? Odniesiesz się czy wolisz przemolić?

    Widac byly do d*, skoro juz ich nie ma.
    Przy czym w przypadku WM to moze odgorna decyzja MS - zrobimy WP,
    ktory ponoc kiepsko sie sprzedaje.

    J.

  • 54. Data: 2016-10-07 12:43:09
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > Rozumiem, ze koszt zbadania awaryjnosci po modyfikacjach XDA chcesz
    > przerzucic na producentow sprzetu,

    Wiadomo że cel każdej KORPORACJI to zysk: WIĘCEJ, WIĘCEJ, JAK
    NAJWIĘCEJ, za jak najmniej, jakby prawo na to pozwoliło to by
    nerki wypatroszyli od klientów i sprzedali (z zyskiem)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 55. Data: 2016-10-07 12:44:55
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    8784788

    > To jest chyba ta ogolna dyrektywa, na podstawie ktorej powstalo prawo
    > o sprzedazy konsumenckiej, a obecnie rekojmia w KC.

    Jeszcze tu opisano ładnie, choć niekompletnie:

    http://www.xperiasite.pl/topic/4428-%C5%82amanie-boo
    tloadera-a-kwe
    stia-gwarancji/

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 56. Data: 2016-10-09 16:48:05
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 7.10.2016 o 10:49, J.F. pisze:

    > Wcale nie taki niszowy.

    W cale bardzo niszowy. Sprawdź kto w ogóle tego używał.

    > To mial byc jednak system powszechny, ale Nokii jak widac cos nie wyszlo.
    Że co?

> [...]
    >
    > No coz, podlaczam nokie kabelkiem ... do wyboru 4 opcje.
    > Podlaczam jako pamiec masowa ... to oczywiscie aplikacje juz nie calkiem

    Mi działały.

    > Ale w sumie ... dobrze, ze jest wybor, w Androidzie nie ma, dziala jak
    > chce, w zaleznosci od wersji.
    > No i efekt jest ten sam - tryb pamieci masowej musi blokowac dostep z
    > telefonu.

    A potem odłaczasz kabel i możesz przerzucać co chcesz i gdzie chcesz.

    > OBEX przez Bluetooth - nie dziala, lub slabo dziala, juz nie pamietam.
    > Plik otrzymany przez BT - nijak sie go nie da na karte zapisac.

    No popatrz, a ja tyle plików wrzucałem gdzie chciałem po BT.

    > wiecej niz iphone czy SGS7 obecnie ?

    Mo że nie ale 1500 w 2007 robiło wrażenie.

    > Nie widzialem,

    A jednak. Ale wolałeś poprzemolić.

    ale co - niemozliwe ?

    Możliwe że jutro Tymek Kucharz będzie sprzedawał swoje zabawki po 100
    USD. Tylko co to ma do rzeczy?

    > Pomijajac zalety, to Ferrari ma tez wady. Ch* auto i tyle :-)

    No popatrz, a ja naiwny myślałem że Ferrari nie ma wad.

    > Ale my o prawdziwosci danych.

    Nie, my o weryfikacji przez rynek.

> [...]
    > w Androidzie nie powiedza, w Nokii/symbian nie powiedza, a w maluchu tez
    > nie powiedza ile mocy silnika zabiera wentylator chlodzacy.

    A co to ma do rzeczy?

> [...]
    >
    > Widac byly do d*, skoro juz ich nie ma.
    > Przy czym w przypadku WM to moze odgorna decyzja MS - zrobimy WP, ktory

    Podobnie w wypadku Tizena, czy Sailfisha. A z innej bajki to wszelkiej
    maści Linuxów. Też są do d*, nieprawdaż? A Windows jest debeściakiem.

  • 57. Data: 2016-10-10 12:09:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W cale bardzo niszowy. Sprawdź kto w ogóle tego używał.
    >Że co?

    O Symbianie mowimy ?

    Nokia w tym grala pierwsze skrzypce, instalowala w wielu telefonach,
    zainteresowala tez kilka innych firm ... i jak widac - nie wyszlo.

    >Mi działały.

    Trudno aby dzialaly te, ktore zapisuja dane na karcie.
    Ale owszem - niektore inne zdaja sie dzialac, i nie wiem - maja dostep
    read-only do woluminu, czy tak naprawde zapisane gdzie indziej ?

    >A potem odłaczasz kabel i możesz przerzucać co chcesz i gdzie chcesz.

    Ale na czas podlaczenia nie dziala.
    W sytuacji, gdy masz na telefonie wiele aplikacji dzialajacych w tle,
    to nie jest najlepsze rozwiazanie.

    >No popatrz, a ja tyle plików wrzucałem gdzie chciałem po BT.

    No to albo masz jakis nowszy, lepszy Symbian, albo ja nie dostrzegam
    jakiejs opcji.

    >Mo że nie ale 1500 w 2007 robiło wrażenie.

    Zalezy tylko od zarobkow.
    A ze potem zaczal sie kryzys, to moze nawet tansze niz obecnie byly.

    >A jednak. Ale wolałeś poprzemolić.

    O zasadzie mowimy.
    Ilosc bledow mozliwych do zrobienia w softwarze jest nieograniczona
    :-)

    >Możliwe że jutro Tymek Kucharz będzie sprzedawał swoje zabawki po 100
    >USD. Tylko co to ma do rzeczy?

    Elektronika tanieje, wiec kiedys beda po 100$.

    A do rzeczy - takich spraw wykluczyc nie mozna, wiec kto odpowiada ?

    >A co to ma do rzeczy?

    Ze ten zarzut jest z d* wziety. Zawsze tak bylo.
    Tylko nie zawsze az tak, zeby polowa byla zajeta.

    >Podobnie w wypadku Tizena, czy Sailfisha. A z innej bajki to
    >wszelkiej maści Linuxów. Też są do d*, nieprawdaż?

    Maja zalety, maja wady. Mialem, uzywalem.

    >A Windows jest debeściakiem.

    Patrzac po sprzedazy - na to wyglada.
    Nie mowie ze swietne, klne na MS od 30 lat, ale widac nic lepszego
    jeszcze nie ma.
    Moze Chinczyki jakos upublicznia - zdaje sie, ze promuja "wlasny
    system", ktory okazuje sie byc linuxem.

    J.

  • 58. Data: 2017-01-07 11:16:52
    Od: pl <p...@...pl>

    On 10/03/2016 05:43 AM, Yerine Ictimai wrote:

> [...]
    > It has been transposed to EU member states in 2014.
    > Each case is different but generally, rooting, custom ROM,.. do
    > not void your 2 years warranty in EU.
    >
    > -------------------------------
    >
    > Jednak musi udowodnić producent KAŻDORAZOWO że ingerencja
    > SOFTWARE'owa spowodowała awarię SPRZĘTOWĄ, ponieważ robienie
    > root'a nie ma nic wspólnego ze sprzętem więc SPOKO
    >
    > Ale jak w praktyce to wyegzekwować, załóżmy padła płyta główna z
    > PRZEGRZANIA w Xperii m4 (bardzo częsty przypadek), zanosimy do
    > serwisu a oni po paru dniach odpowiadają że nie podlega gwarancji

    i co nowego w temacie? ;)

  • 59. Data: 2017-01-08 00:30:01
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    pl <p...@...pl> Wrote in message:

    84788

    > i co nowego w temacie? ;)

    Właśnie, ludzie trochę jakby zapomnieli o dwóch prawach i
    pozwalają dystrybutorom wejść na głowę.

    --
    How...

    ----Android NewsGroup Reader----